A Formula-1-es csapatok régóta feszegetik a határokat a rugalmas, hajlékony, mozgó karosszériaelemek terén, hiszen a cél az, hogy az autó egyszerre legyen nagyon gyors az egyenesekben, illetve produkáljon nagy leszorítóerőt a kanyarokban. Ezek okán érkeznek a kreatív megoldások, majd a panaszkodások a riválisok részéről és az FIA esetleges vizsgálata - most a Red Bull lehet porondon.
Az energiaitalos istálló egy új első szárnyat hozott Silverstone-ba, amely része az év eleji félretervezés kijavításának - a többi csapat érdeklődését pedig ez az elem azonnal fel is keltette. A fotók szerint ugyanis a szárny külső része másképp áll nagy tempónál, mint kanyarban.
Az újításokat pontosan úgy tervezték, hogy átmenjenek az FIA vizsgálatán, amely szabályosnak is találta azt, de hiába marad a helyén a szárny, az oldalsó része bizony elhajol - ez pedig kérdéseket vet fel a többiek részéről, hogy pontosan mit szabad és mit nem. Ez lehet a következő pályán kívüli meccs az élcsapatok között - korábban a Ferrari padlólemeze okozott vitákat.
Vajon változik az elem a Hungaroringre, vagy hasonló megoldásokat láthatunk hamarosan a többieknél is?