A tavalyi Bahreini Nagydíj óta nem szerepelt olyan előkelő helyen a Haas az eredménylistán, mint Ausztriában: Romain Grosjean ott ötödik pozíciót szerzett az amerikai alakulatnak, itt pedig meg tudta őrizni időmérőn megszerzett hatodik helyét. Sőt, a rajt után rövid ideig is negyedik helyen is haladt, amely nosztalgikus emlékeket ébresztett a franciában.
„Volt néhány mókás köröm, akárcsak 2013-ban. Tudtam játszani az autóval, és sikerült előrelépnem néhány pozíciót. Esélyem sem volt ara, hogy tartani tudjam Kimit és Lewist, de jót csatáztam Perezzel. Nagyon gyors volt, és folyamatosan nyomnunk kellett, de az autó remekül viselkedett. Mi voltunk a vert mezőny legjobbja - mi nyertük meg a kettes számú Forma-1-es Nagydíjat!” - örvendezett a pilóta, aki utolsó volt a mezőnyben, aki nem kapott kört az éllovasoktól.
„Persze van néhány dolog, amin fejlesztenünk kell, de amikor sikerül munkára fogni a gumikat, és megfelelő szinten van a leszorítóerő és az ellenállás, versenyképesek tudunk lenni. Ez megmutatja, hogy amikor minden összeáll az autón, erősek vagyunk. Ezt mondja a tapasztalat, mert minden az időzítés kérdése - előfordul, hogy néha elcsúszunk ezen, de ez csak a 28., vagy 29. versenyünk volt (a 30. - a szerk.).”
A Haas napját egyedül Kevin Magnussen problémája árnyékolta be - a dán versenyző a bokszban fejezte be versenyét. „Nem is tudtam, hogy kiesett” - válaszolta Grosjean, amikor arról kérdezték, hogy az ő autóját is fenyegette-e meghibásodás. „Tudtam, hogy a felfüggesztéssel akadt problémája (az időmérőn), ezért próbáltam távol maradni a rázókövektől. Ezen a pályán nagyon sok elemet veszítettünk el az autóról az edzések alatt. A rázókövek nagyon nagy vibrációt keltettek, kárt okozva ezzel az autóban. De hogy őszinte legyek, nem tudom, mi történt vele.”