Noha már Bernie Ecclestone vezetése alatt is voltak előrelépések a közösségi médiában, a Liberty Media szerepvállalásával kezdődött meg az igazi, 21. századi tartalomszolgáltatás: edzés- és videoösszefoglalók, retro-összeállítások, pilótaportrék, nem beszélve a valós idejű adatokról a különféle felületeken. Sőt, a pilóták és a csapatok szabadon készíthetnek kisebb videókat a bokszban és a paddockban, amelyre idén eddig nem volt lehetőségük.
„Úgy vélem, hogy eddig frusztráció uralkodott ezen a téren, hiszen a pilótáknak nem volt meg a szabadságuk. Ők azonban példaképeknek, és hősöknek számítanak a rajongók számára” – vélekedett az F1 vezérigazgatója, Chase Carey az FIA Sportkonferenciáján Genfben. A mellette helyet foglaló Toto Wolff, a Mercedes sportigazgatója nagyon örül neki, hogy a sportág ilyen megközelítést tanúsít a közösségi média iránt.
„Három, vagy négy évvel ezelőtt felismertük, hogy ha világbajnokok akarunk lenni a pályán, akkor a digitális világban is azzá kell válnunk. Elég intenzíven belevetettük magunkat ebbe, Facebookon, YouTube-on, Instagramon és Twitteren, és évről évre fejlesztjük. Marketingeszközökként tekintünk ezekre, egy lehetősége hogy kapcsolatba kerüljünk a rajongókkal, hogy olyan elérhetőséget adjunk nekik, melyre korábban nem volt alkalmuk.”
„A közönségünk hihetetlen mértékben nőtt, figyelembe véve, hogy bizonyos szempontból rétegsportnak számítunk. Nem vagyunk jelen komolyan az USA-ban, nagy potenciállal rendelkezünk Kínában. Ott vagyunk a világ húsz legnagyobb sportcsapata között, ami digitális jelétünket illeti – ez hatalmas eredmény.”