A Liberty Media szereplésével megsokszorozódtak a sportág jövővel kapcsolatos kérdései – nem telik el úgy hét, hogy a szakemberek ne lengetnének be valamilyen potenciális változást. A Forma-1 kereskedelmi ügyekért felelős ügyvezető igazgatója, Sean Bratches például azt nyilatkozta a minap, hogy akár 21 versenynél is többet rendezhetnek 2019-től. Az amerikai Ross Brawnnal együtt ott volt Silverstone-ban is, a Williams 40. születésnapja alkalmából rendezett eseményen, hogy új ötleteket nyerjenek a rajongók megnyeréséhez.
Az új többségi tulajdonos, és az általa kinevezett menedzsment kulcsfontosságúnak tartja, hogy közelebb vigyék az F1-et a civilekhez: Barclonában debütált a rajongói fesztivál, de számtalan más újítás is tervben van véve. A Bild am Sonntag szerint ez volt a témája annak a találkozónak, amely még szezon előtt történt a Liberty Media első embere, John Malone, valamint a Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz között.
Az enegiaitalosok több százmillió dollárt költenek csak F1-es csapataik versenyeztetésére, ebben pedig nincsenek benne Red Bull Ring költségei, és a más sorozatokban való megjelenés sem. A Red Bull már bemutatkozása óta rendszeresen szervez utcai parádékat régebbi versenyautóival, így talán kijelenthető, hogy ők tesznek a legtöbbet a rajongókért. A német lap szerint a jelenlegi motoformula is szóba került a titkos megbeszélésen – a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko már többször kiszállással fenyegetőzött, ha ezen a téren nem történik változás.