A célegyenes utáni első dupla kanyar tipikus helye a kanyarlevágásoknak, a kettes kanyarban emiatt többen a korábbi években nem biztonságosan érkeztek vissza a pályára. A nem túl nagy méretű fekvő akadályokon való áthajtás után kötelező balra tartani és így visszatérni a hármas kanyar bejáratánál.
A pályát elhagyó pilóta köteles meggyőződni róla, hogy biztonságosan érkezhet vissza az aszfaltra a kitérőt követően. Karambol esetén egyértelműen a pályát elhagyó versenyző lenne a hibás. Charlie Whiting külön felhívta a figyelmet a pálya ezen pontjára. Aki nem így tesz, büntetésre számíthat.
„Bármelyik pilóta, aki nem teljesíti a pálya vonalvezetésén belül a kettes kanyart és az egyik fekvő akadályon keresztülhajtva keresi a lehetőséget a visszatérésre, a pályára csak a bukóterület bal oldalára húzódva térhet vissza a hármas kanyar bejáratánál úgy, hogy az csak biztonságos körülmények között történhet meg” – közölte Charlie Whiting versenyigazgató.