A McLaren reményei köddé váltak az előszezoni tesztek és az Ausztrál Nagydíj után, hiszen a MCL32-es eddig versenyképtelen konstrukciónak bizonyult: bár Fernando Alonso pontszerző helyről adta fel a melbourne-i futamot, Stoffel Vandoorne utolsó helyen zárta a küzdelmet. Abban mindkét pilóta egyetértett, hogy innen csak felfelé vezet az út, a spanyol pedig nemrég azon elmélkedett, hogy miért ilyen rossz az autója még három év után is.
Előreláthatólag a Kínai Nagydíj sem igazán fog kedvezni az alakulatnak, hiszen a Sanghajban található, hosszú egyenes kidomboríthatja a Honda-erőforrást gyengeségeit – a pilóták korábban azt mondták, kanyarokban nem volt vészes a lemaradásuk, az egyenesekben viszont éppen annyi időt veszítenek, hogy nem tudják felvenni a kesztyűt a mezőny elejében található csapatokkal.
Bár a legtöbben a Hondát szidják, kettőn áll a vásár: az eddigiek alapján a McLaren karosszériája sem világverő, Kínában azonban beújított a wokingi alakulat. Szemfüles fotósok ugyanis a csapat garázsába tekintve érdekes megoldásra lettek figyelmesek, hiszen a MCL32-es cápauszonyára a McLaren is felszerelte a több gárda által használt T-szárnyat. A megoldás abban tér el a többi változattól, hogy bár kétfedelű, de ovális kialakítású, annak érdekében, hogy maximális leszorítóerőt nyerjenek használatából.
Mivel a fotókat nincs jogunk közzétenni, ide kattintva tekinthetitek meg az újítást.