Azzal, hogy Bernie Ecclestone az F1-et garázssportágból világszínvonalú cirkusszá varázsolta, igényt teremtett, ezért annyit kért el az országoktól a futamrendezésért és a televíziós csatornáktól a közvetítési jogokért, amennyit nem szégyellt. A fizetős csatornák térnyerése magával hozta a sportág népszerűségének csökkentését, melyet az F1 új vezetése szeretne megállítani és megfordítani – ám ahogyan Sean Bratches nyilatkozatából kitűnik, Ecclestone öröksége ezen a téren egy darabig még biztosan élni fog. „A vállalatok azért kötnek ki a fizetős tévéknél, mert náluk van a pénz” – idézte az amerikait az F1i.com.
„De ezt területről területre kell néznünk. Vannak olyan piacok, ahol az ingyenes közvetítések elérése hatalmas, amelynek megvannak a gazdasági előnyei. Aztán vannak olyan helyek is, ahol a fizetős közvetítések kis szeletet vágnak ki maguknak a tortából – dolgoznunk kell, hogy a kettő kiegyenlítse egymást. Úgy vélem, remek lehetőségünk van arra, hogy az ingyenes sugárzás afféle figyelemfelkeltő legyen a népesség nagy százaléka előtt. Egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni a fizetős oldalon lévő bevételeket, mindazonáltal folyamatosan dolgozunk azon, hogy felépítsünk a brandünket, és olyan támogatókat vonzzunk magunkhoz, akik hisznek az elképzeléseinkben. Lépésről lépésre kell meghoznunk a döntéseket, a legjobb választás a két út vegyítése lenne.”
Az amerikai kitért a rajongók sokat emlegetett elérésére is. „Nem egy platform körül forognak a gondolataink, a teljességre akarunk törekedni” – mondta Bratches. „A digitális világ beköszöntével lehetőségünk van arra, hogy olyan piacokra is betörjünk, ahol jobban elmozdulhatunk majd a fizetős tartalmak felé.”