Már a holtszezonban is felmerültek olyan híresztelések, hogy rózsaszínre válthat a Force India, ezeket azonban csak a szokásos pletykának tudtuk be. A 2017-re autójára több ezüstöt rakó gárda autója nem nyerte el a közvélemény tetszését, hiszen szögletes cápauszonyukat minden esztétikai szempontot mellőzve szerelték fel a VJM10-esre, ráadásul az orrkúpnál visszatért az évekkel ezelőtt sokat átkozott törés is.
Nos, a csapat pénteken szintet lépett, és nagy csinnadrattával bejelentette, hogy új szponzorra tettek szert az osztrák víztechnológiai vállalat, a BWT (Best Water Technology) személyében. Ez még hagyján, de a cég magával hozta a Német Túraautó Bajnokságból jól ismert rózsaszín színezését is, mely előbb megrökönyödést, majd hatalmas vicc- és mémáradatot indított el. A csapat volt pilótája, Nico Hülkenberg azzal poénkodott a Twitteren, hogy most már mindenki láthatja, miért hagyta el a Force Indiát, ám a silverstone-iak nem maradtak adósak a válasszal, egy Hello Kitty-vel közös képet megosztva a németről.
Persze a Force India nem véletlenül ment bele az F1-től kissé idegen színválasztásba: az osztrák Kleine Zeitung nyilvánosságra hozta, hogy a konstruktőri bajnokság tavalyi negyedik helyezettje mennyit kaphat a BWT-től a VJM10-es rózsaszínre pingálásáért. „A szponzoráció összege 15 és 20 millió dollár körül alakul” – írta a lap. A Force India 2016-os költségvetésének egyébként durván egy hatodát teszi ki az új támogatótól kapott összeg.