Bár az évek során számtalanszor merült fel, hogy hagyományos narancssárga színvilágához tér vissza a McLaren, Ron Dennis vezetése alatt ez sosem valósult meg. Amint azonban távozott Wokingból, az istálló már az első szezonban narancssárga autót mutatott be, az MCL32-t. Zak Brown ügyvezető igazgató, Dennis utódja a leleplezésen elmondta, elsősorban a rajongói visszajelzések alapján döntöttek a klasszikus színvilág visszatérése mellett.
„A festés nagyszerű keveréke a múltnak és jövőnek: az 1960-as és 70-es évek narancsa megjelenik, de előre halad. Tetszik nekem” – vélekedett Stoffel Vandoorne, az istálló új pilótája. „Ami magát az autót illeti, pompásan fest. Számos gyönyörű részletet találni, a kopoltyút az orrkúp oldalán, a légbeömlők előtti légterelőt, az első szárnyat. Mindegyik jól kidolgozott és alaposan kigondolt.”
„Az ütős narancssárga-fekete festés megerősíti azon eszménket, hogy továbbléptünk attól, ami közvetlenül megelőzte” – idézi a Grandprix247 Eric Boullier versenyigazgató megfogalmazását, aki ezzel egyszerre célozhatott a fényezésre, a csapaton belüli hatalomváltásra, valamint az elmúlt két év eredményeire.
„Ugyanakkor az MCL32 mérnöki paraméterei azok, amelyek valóban lenyűgöznek. Hatalmas munkamennyiség eredménye a csapat részéről, amely együtt fejlődött az előző évek során. Hihetetlen, ahogy a karosszéria testet öltött, az erőforrás jelentős változáson esett át, Fernando és Stoffel személyében pedig rendkívül izgalmas pilótapárossal rendelkezünk. Ezek az összetevők már most kezdenek kiváló elegyet alkotni” – hangsúlyozta Boullier, hogy bár az autó lehet szép, korántsem ez a legfontosabb. „A gyárban az az érzés uralkodik, hogy most fogunk túljutni a nehezén.”