Július után ismét ülésezett a Stratégiai Csoport, a találkozón pedig először vett részt a Liberty Media feje, Chase Carey - ott volt rajta kívül Bernie Ecclestone, Jean Todt és a top hat csapat főnöke is. A fő témát a pályahatárokkal kapcsolatos kérdések mellett az utóbbi időben többször főszerepet játszó büntetések és azok következetes kiosztása adta.
Abban megegyeztek az érintettek, hogy a büntetésekkel kapcsolatos fő szempont mostantól az lesz, hogy mennyire sodorja veszélybe riválisát az érintett pilóta és amennyire lehet, igyekeznek hagyni a kemény csatákat. A fő cél az, hogy ne fordulhassanak elő olyan események, mint Mexikóban, ahol a harmadik helyet kézről kézre adták egymásnak a pilóták a büntetések miatt.
Szóba került, hogy a következetesség érdekében ismét be kellene vezetni egy állandó stewardot, ezt az egyik csapatvezető vetette fel, de döntés nem született az ügyben. Az is előkerült, hogy Charlie Whiting kezében talán túl nagy hatalom összpontosul, erről a csoport következő találkozóján is beszélni fognak majd.
A Force India és a Manor is előállt egy-egy javaslattal a szélcsatornákat illetően, de a nagy csapatok közül egyiket sem támogatta senki.