Bár maga a 2015-ös Brazil Nagydíj nem hozott komoly izgalmakat, mégis volt miről beszélni: miután a McLaren-Honda sokadik alkalommal adta meg magát Fernando Alonso alatt az interlagosi időmérőn, egy szemfüles operatőr arra lett figyelmes, ahogyan a spanyol egy kempingszékben próbálja kipihenni a kvalifikáció - vagy az egész szezon - fáradalmait. Alonso mindezt megfejelte azzal, hogy később a szintén korán búcsúzó Jenson Buttonnal együtt a dobogóról integetett a brazil közönségnek. A jelenetsor igazi mémáradatot szült, és ha már a csapat nem tudott versenyképessé válni a szezonban, legalább ennyi örömük volt a kínkeserves évad végén.
A gárda idén jobb formában van, s bár az elmúlt futamokon igencsak hullámzó volt a teljesítményük (két kettős pontszerzés és két top 10-en kívüli eredmény), a Honda F1-es projektjét irányító Yusuke Hasegawa bízik benne, hogy inkább pályán mutatott tempójukról fognak beszélni az emberek, mintsem a közösségi médiás szereplésükről. „Tavaly sokkal nagyobb visszhangunk volt Fernandónak köszönhetően a közösségi médiában, mint a pályán” - idézte a japánt az F1.com. „Idén tudjuk, hogy képesek vagyunk megmutatni fejlődésünket a brazil közönségnek, reméljük, erősebben fogunk majd teljesíteni.”
Annak ellenére, hogy a McLaren is a teljesítmény felpörgetésében bízik, Hasegawa tudatában van az interlagosi pálya által jelentett kihívásoknak. „Az egymásba fűződő kanyarok, és a hirtelen váltakozó szintkülönbségek lenyűgöző helyszínt alkotnak, de ezzel együtt nagyon kiegyensúlyozott autóra van szükség. A pálya emellett szűk, a belső szakasza pedig lassú és kanyargós, így nehéz rajta az előzés” - tette hozzá a japán.