DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő
F1

„Ti hány csajt ejtettetek ’majdnem’ teherbe?” - Így még senki sem kelt Verstappen védelmére

A Verstappent ért kritikákból lett elege a korábbi F1-es pilóta Jan Lammersnek, aki amellett, hogy honfitársának adott igazat, rendesen odaszúrt a kritikákban élén járó Niki Laudának.

Sebastian Vettel rádiózása mellett leginkább Max Verstappen vezetési stílusa a téma a Mexikó Nagydíj után, többek között a Mercedes vezérei, Niki Lauda és Toto Wolff is felemelte hangját a holland rajtnál mutatott agresszivitása miatt. Menedzsere szerint Verstappen nem fog beleszólni Lewis Hamilton és Nico Rosberg csatájába, egy másik holland azonban hosszasan érvelt amellett, hogy miért nincsen igaza a Red Bull-pilótát bántóknak.



„Van valami, amit nem tudok magamban tartani” - írta a korábbi F1-es pilóta, a 23 versenyen induló Jan Lammers saját Facebook-oldalán. „Tényleg olyan szörnyű lett volna, amit Verstappen csinált? Visszatekintve az első F1-es futamáig 2015-ben, azt kell mondjam, hogy semmi rosszat nem csinált! Igen, nektek mondom, pletykafészkek, semmit! Igen, csalódást okozott néhány embernek, mert briliáns módon előzte meg őket, vagy éppen nem hagyta, hogy megelőzzék, hiszen lenyűgözően védekezett! Igen, ’majdnem’ nekiment másoknak, vagy mások ’majdnem’ nekimentek, de ez a tehetség része! Ti, F1-es pilóták, hány csajt ejtettetek ’majdnem’ teherbe? Ezek a tények, el kell fogadni őket.”

Az 1988-as Le Mans-i 24 órás győztese Niki Laudának is üzent. „Szintén nem ment neki SOHA (azért írom nagybetűvel, hogy Mr. Lauda szemüveg viselése nélkül is el tudja olvasni) senkinek, vagy okozott volna kárt a másik autójában (Romain Grosjean Monacóban, 2015-ben körön belül tudta befejezni a versenyt a 12. helyen). Ezt hány pilóta tudja elmondani magáról az elmúlt két évet tekintve? Mr. Lauda, az ön érzékeny srácai biztosan nem!”

„Már regényt lehetne írni arról, hogy Lauda miket mondott dühében, egészen vissza lehetne menni a hetvenes évekig, amikor ez az ikon sületlenségeket beszélt csak azért, hogy a saját igazát védje. Ezennel kihívok minden F1-es pilótát, hogy próbálják meg felülmúlni ezt a rekordot! Az előzés és a védekezés valaha művészetnek számított, manapság azonban nem, mert ezek az okostojások elintézték, hogy már mindenki előzhessen. Nem szabad mozogni féktávon, így csak annyit tehetsz, hogy megnyomsz egy gombot a kormányon nagyobb erőért” - tette hozzá a holland.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: