Több üzemanyag
100-ról 105 kilogrammra emelték az egy versenyen elhasználható üzemanyag mennyiségét.
Nem lehet büntetlenül erőforráselemeket felhalmozni
Ha egy versenyző egy hétvégén egyazon elemből egynél több újat rakat be az autójába, a büntetéseket továbbviszi a következő nagydíjakra – megelőzendő azt, amit például Lewis Hamilton idén Spában csinált
A Pirelli választ abroncsokat az első öt futamra
Az új autókkal és az új abroncsokkal kapcsolatos bizonytalanságok miatt a szezon első öt versenyhétvégéjén minden pilóta kettőt kap a Pirelli által kiválasztott legkeményebb, ötöt a közepes és hetet a leglágyabb keverékből.
Egy futam erejéig megváltoztatható a sisak dizájnja
Amellett, hogy az apróbb, a sisakfestés jellegét alapvetően nem befolyásoló módosítások továbbra is megengedettek maradnak, minden pilótának lehetősége van egy általa kiválasztott versenyen a megszokottól teljesen eltérő festést alkalmazni fejvédőjén. Megengedett továbbá az állandó dizájn megváltoztatása abban az esetben, ha egy pilóta szezon közben csapatot vált.
A szerelők biztonsága
Mostantól az összes edzésen és a futamon is kötelező minden, az autón dolgozó szerelőnek a megadott szabványok szerinti sisakot viselnie, mely a fej mellett a szem védelmét is biztosítja.
Több esőgumi az edzésekre
Hogy ne fulladjanak unalomba a nedves szabadedzések, a harmadik gyakorlásra egy extra szett, csakis abban a hatvan percben felhasználható átmeneti esőgumit bocsáthatnak a versenyzők rendelkezésére az FIA döntése alapján.
Veszélyes kiengedések
Pontosították az erre vonatkozó szabály szövegét: „Az autókat nem szabad a garázsból vagy a bokszkiállás helyéről úgy kiengedni, hogy az veszélyezteti a bokszutcai személyzet vagy egy másik versenyzői épségét.”
Állórajt a biztonsági autós „rajtot” követően
Ha az időjárási viszonyok miatt a futamot safety car mögött indítják el, a biztonsági autó távozásával a versenyzők felsorakoznak a rajtrácsra, s állórajttal kezdik meg a futamot – az addig megtett köröket beleszámolva a versenytávba.