A maranellói istálló kétkiállásos taktikával teljesítette a futamot, amelyben két szuperlágyas etapot egy lágygumis menet követett Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel esetében is. A nagy többség hasonló utat választott, csak néhány merészebb csapat próbálkozott egyetlen kerékcserével - köztük a Mercedes, ahol a pilóták a lágy keverékeken indultak, és mivel féltávnál a közepesekre cseréltek, különösebben óvatoskodniuk sem kellett.
A Ferrarinak a több bokszkiállás miatt esélye sem volt megszorongatni a Mercedest, de vajon más lett-e volna a helyzet, ha ők is egyetlen cserével számolnak?
„Közvetlenül a verseny után olyan véleményeket hallottam, miszerint nekünk is egy kiállásos taktikát kellett volna választanunk, hiszen az volt a jobb stratégia. Jót nevettünk ezen a mérnökeinkkel” - élcelődött a Ferrari csapatvezetője, Maurizio Arrivabene.
„Aki egy kiállást választott, annak védekeznie kellett. Mi ennek az ellenkezőjét tettük, és inkább támadószellemben léptünk fel. Ha ugyanazt csináltuk volna, mint ők, akkor 11 másodperccel lassabbak lettünk volna a verseny során. Tehát a gyorsabb stratégiát alkalmaztuk.”