Ez a csapat pedig a Toro Rosso, amelynek autói általában 1-2 másodperccel több időt töltenek el a bokszban a kiállások során, mint riválisaik, ez pedig már értékes, helyezésekben mérhető különbséget jelent a pályán. A viszonylag lassú cserékbe olykor hibák is csúsznak, így például Carlos Sainz a hockenheimi első bokszlátogatásakor négy másodpercet is vesztett, szerinte pedig emiatt szállt el az esélye a pontszerzésre.
„Egyszerűen nem vagyunk elég jók ezen a területen. Talán az utóbbi időben kicsit gyorsabbak lettünk, de továbbra is javulnunk kell, hiszen hibák még mindig előfordulnak” - bosszankodott a végül csak tizennegyedikként célba érő spanyol az Autosportnak.
„Felkapaszkodtam a 15.-ről a 12. helyre és harcba indultam volna a pontszerzésért, de aztán az első kiállásunk egy katasztrófa lett, és visszaestünk az összes lassabb autó mögé, amelyeket az első hét kör alatt megelőztem. És amikor a pályán is pozíciókat vesztünk, újra előzni kell, ezzel ismét túlerőltetjük a gumikat, a versenyünk pedig onnantól csak hátrafelé halad.”
„Az elrontott bokszkiállások miatt nem tudtuk kihozni az autóban lévő maximumot. Enélkül esélyem lehetett volna megküzdeni az utolsó pontért Alonsóval és Perezzel, de sajnos túl nagy hátrányt szedtünk össze vele.”