A Manor – amely korábbi Marussia néven futott – a 2014-es Monacói Nagydíjon Jules Bianchi által elért 9. hely óta szerzett először pontot a hétvégén Ausztriában, miután Pascal Wehrlein a 10. pozícióban hozta be a csapat Mercedes-motoros autóját. Wehrlein a stuttgarti márka támogatását élvezi, ő a címvédő istálló hivatalos tartalékpilótája is – Toto Wolff motorsportfőnök nem mulasztotta el megdicsérni remek szerepléséért a Red Bull Ringen.
A Mercedesnél azt is többször elmondták, hogy jövőjüket a 21 éves tehetségben látják, aki előbb-utóbb a csillagos alakulatnál köthet ki. Nico Rosberg egyelőre nem hosszabbította meg szezon végén lejáró szerződését, így ez akár már jövőre megvalósulhat. A pletykák szerint azonban – melyekről többek között az angol nyelvű GMM és olasz Motori Online is beszámolt – a 2015-ös DTM-bajnok nem ugrik fejest a mélyvízbe, hanem még egy lépcsőfokot megtesz, mielőtt a topcsapatban bemutatkozik, és egy másik Mercedes-motoros csapattal folytatja, amellyel a középmezőnyt is megismerheti.
Ez az istálló a Force India lehet, már a következő idényben: a csapat versenyzőjét, Sergio Perezt a Ferrarival hozzák szóba, ha pedig átigazolása megvalósul, a silverstone-i székhelyű istállónál meg fog üresedni egy hely. Wehrlein beprotezsálása esetén Nico Hülkenberggel együtt két német versenyző alkotná a Force India felállását, amelynek kapóra jönne a fiatal pilóta mellé Mercedestől járó zsebpénz is. Wehrlein egyébként teszteken többször ült már a Force Indiába, legutóbb a tél folyamán Barcelonában.
„Nem az az ambícióm, hogy a mezőny hátuljában vezessek” – nyilatkozta Wehrlein, aki hozzátette, a Mercedesen múlik, mely csapatnál köt ki a jövőben: „Csak annyira vagy jó, amilyen az utolsó versenyed. Ezért először bizonyítanom kell, és remélhetőleg a jövőben lehetőségem támad a Mercedesnél. Az évnek ezen pontján nem lenne helyes csapatváltásról gondolkodni. A Mercedes el fogja végezni a szükséges tárgyalásokat helyettem, de jelen pillanatban még mindig sok teendő vár rám.”