A csapattól érkező, az autók vezetésére irányuló segítségeket az idei évtől betiltották a sportszabályzatban, így a versenyzőknek a futamok során is maguknak kell az adott helyzetet felismerve válogatniuk a különféle vezérlési- és beállítási módok között a kormány kijelzőjén. Az Európa Nagydíj során hallottak alapján idén először jelentett ez komoly gondot néhány pilóta számára (Hamilton mellett Kimi Raikkönen is a sötétben tapogatózott egy ideig), ami felélesztette a kérdést, miszerint tényleg érdemes-e a kormány nyomkodásával elvonni a pilóták figyelmét a versenyzésről.
Hamilton autója a futam végére rendbe jött, noha ő maga sem tudja, hogy ez neki köszönhető-e. Alább olvasható a közvetítésben hallott rádióbeszélgetés Hamilton és versenymérnöke, Pete Bonnington között.
Hamilton: Csökkentett értékek mindenhol, ez biztos nem segít. Nincs erre megoldás?
Bonnington: Dolgozunk rajta.
Hamilton: Meg kell növelnetek a tempót.
Bonnington: Úgy tűnik, hogy a problémát egy a beállítás okozza, amiben éppen vagy.
Hamilton: Nem tudom, mire gondolsz. Nem tudom, mi a baj.
Hamilton: Srácok, ez nevetséges. Minden öt másodpercben a rohadt kijelzőmet figyelem és próbálom megtalálni a kapcsolót, ami rossz pozícióban van.
Bonnington: Lewis, te semmit nem csinálsz rosszul, csak van egy beállítás, ami helytelen.
Hamilton: Lehet, hogy így be sem fejezem a versenyt. Mindent meg fogok próbálni átállítani.
Bonnington: Ezt nem javasoljuk, Lewis.
Hamilton: Olyat lehet, hogy rákérdezek valamire, és ti megmondjátok, hogy azzal van-e gond?
Bonnington: Nem, ez nem engedélyezett.
Bonnington (nyolc körrel a leintés előtt): Te vagy a leggyorsabb ember a pályán, Lewis.
Hamilton: Kösz b****, visszajött az erőm!