Az elmúlt években többször is bokszutcai zűrzavart láthattunk a Williamsnél a kerékcserék során, és a közvélemény úgy bélyegezte meg őket, mint a csapat, amely gyakran képes időt veszteni a kiállásoknál. Frank Williams alakulata tisztában volt az előttük álló kihívással, és a munkafolyamatok teljes átszervezésével nem csak hogy megoldották a problémákat, de 2016-ra egyértelműen a mezőny leggyorsabb kerékcseréit végző csapatává váltak.
Eddig mind a nyolc idei futamon az ő bokszkiállásuk volt a leggyorsabb, az Európa Nagydíjon ráadásul első alkalommal szorították a cseréjük idejét két másodperc alá.
A hivatalos időmérés szerint a Felipe Massa autója egy alkalommal csak 1,92 másodpercig állt a szerelői előtt, akik ennyi idő alatt el is végezték a dolgukat és útjára engedték az FW38-ast. Ezzel pedig beállították a valaha volt leggyorsabb F1-es bokszkiállás futam során jegyzett rekordját, amit eddig a Red Bull tartott a 2013-as USA Nagydíjról, ahol 1,923 alatt végeztek Mark Webberrel. Mivel ezúttal csak kéttizedes pontossággal közölték az időket, nem lehet megmondani, hogy a kettő közül melyik volt egy hajszállal gyorsabb a másiknál.
Az elmúlt két év során problémásabb kiállásokhoz hozzászokott pilóták eleinte nem is tudták hova tenni ezt a hirtelen jött pozitív fordulatot. „Amikor első alkalommal végeztek ilyen gyorsan az autómmal, az komolyan meglepett. Kigyulladt a zöld lámpa, és én azt hittem, hogy ez csak valami tévedés” - ismerte el Valtteri Bottas a Motorsportnak. „De idővel aztán hozzászoktunk, és immár arra vagyunk felkészülve, hogy hamarabb megkapjuk a zöld jelzést.”
Hasonló tapasztalatokról számolt be Felipe Massa is: „Az első versenyen megdöbbentett, hogy ilyen gyors kiállásunk volt. Még időt is vesztettünk miatta, mivel hamarabb véget ért, mint arra számítottam volna, de aztán Bahreinben és Kínában már készen álltam és minden remekül ment. A csapat nagyszerű munkát végez.”