A 2018-as szezontól kezdve tovább szigorodnak majd az F1-es erőforrásokra vonatkozó szabályok: a gyártóknak a jövő év utáni idényben úgy kell elkészíteniük az MGU-K-kat, a vezérlőelektronikát és az energiacellákat, hogy egy szezonban egy versenyző csupán kettőt használhat el belőlük büntetlenül – magyarán szólva ezeknek az egységeknek tulajdonképpen fél szezont, 10-11 versenyt ki kell majd bírniuk.
A többi egységből, azaz a motorblokkból, a turbófeltöltőből és az MGU-H-ból hármat-hármat használhat el mindenki, ami azt jelenti, hogy a jelenlegi 4-5 helyett átlagosan 7 versenyt kell majd kibírniuk ezeknek az elemeknek.
A Honda számára tavaly bevezetett engedmény továbbra is érvényben marad, azaz az esetlegesen csatlakozó új gyártók minden elemből a megengedettnél eggyel többet használhatnak el.