A Kuala Lumpur közelében található helyszínen a végéhez közelednek a munkálatok, amelyek részeként teljes újraaszfaltozás és a kerékvetők cseréje is megtörtént. Az F1-et először 1999-ben fogadó pályát Hermann Tilke álmodta meg, ám most egy másik tervezőcsoport, a Dromo Circuit Design nyúlt bele a vonalvezetésbe.
Két kanyarban történt változás: a 2-esben, és a célegyenesre visszavezető utolsó hajtűben, amelyeket szűkebbre szabtak át, ettől azt remélve, hogy serkenti majd az előzési kedvet a pályára látogató minden versenykategória számára.
„Az új utolsó kanyaron a végső simításokat végezzük. Az átalakított 2-esben pedig valószínűleg több előzést láthatunk majd ezentúl” - mondta a Dromo tervezőcég képviseletében Jarno Zaffelli.
A nagy nemzetközi sorozatok közül elsőként a Superbike-vb mezőnye próbálhatja majd ki az új Sepangot a május 14-15-i hétvégén. Az F1 október 2-án, a MotoGP pedig október 30-án futja le versenyét a pályán.