Sergio Marchionne nemrég azt nyilatkozta, valóban fontolóra vették, hogy az Alfa Romeót, mint márkát visszahozzák a sportágba, de az Auto Motor und Sport kiemelte, hogy a Ferrari elnöke esetleg csak átnevezné az ügyfeleinek adott erőforrásait - mint ahogyan az történt volna a Red Bull-Ferrari esetében.
„Azért nem jött létre a megállapodás, mert 2015-ös teljesítményünk fényében veszélyes lett volna motorjainkat egy olyan technikai lehetőségekkel ellátott csapatnak adni, mint a Red Bull. Az az érdekünk, hogy a Ferrari nyerjen, ne a Red Bull, arra viszont van hátterünk, hogy másokat mérnöki tanácsokkal lássunk el” - mondta Marchionne.
Luca di Montezemolo szerint az Alfa Romeóhoz kapcsolódó pletykák nem új keletűek, hiszen saját F1-es szerepvállalása idején is felmerültek hasonló híresztelések. „Nem tudom, majd meglátjuk” - nyilatkozta az Alitalia elnöke az olasz Autosprintnek. „Olaszként reménykedem benne, de fontos, hogy ezeket a nyilatkozatokat tettek kövessék, hiszen a múltban is hallottam sok mindent az Alfa Romeóról.”
Az olasz üzletembert megkérdezték arról is, hogy milyennek képzeli a Bernie Ecclestone utáni Forma-1-et. „Az az igazi probléma, hogy jelenleg csak két csapat van a sportágban. Idén, amikor a Mercedesnek problémái adódtak, csak a Ferrari tudott nyerni. Fontos probléma az irányítás kérdése is, de nem akarok többet mondani erről, mert még azt hinnék, hogy vitába akarok szállni - pedig szívesebben beszélnék az olimpiáról!” - mondta Montezemolo, aki Róma 2024-es, nyári játékokra való kandidálását igazgatja, majd kitért a Mercedes-Ferrari csatára is: „A Ferrarinak van oka arra, hogy optimista legyen, de arra is figyelnünk kell, hogy a Mercedes milyen előrelépésre lesz majd képes. Nemrég reggeliztem (Niki) Laudával, aki azt mondta nekem, hogy nem fognak a babérjaikon ülni.”