A Mercedes brit versenyzője a Formula-1-es USA Nagydíjon megszerezte pályafutása harmadik világbajnoki címét, amellyel legnagyobb példaképét, Ayrton Sennát érte utol. Nem csoda, hogy hétfőn lépten-nyomon a bajnokkal foglalkoznak, különösen Nagy-Britanniában. A The Sun lap az F1-es marketinggel és szponzorációval foglalkozó Zak Brawnt szólította meg, aki a pilóta nagyságáról beszélt.
„Lewis a saját brandjét építi. Nőhet akkorára, mint Tiger Woods? Egyértelműen így gondolom” – mondta a szakértő, aki a nemcsak pályán, hanem magánéleti cselekedeteivel is kitűnő Hamiltont a „rocksztár-státusz”-ba sorolja. „Ha négy, öt vagy hat bajnoki címet megnyert, akkor minden idők legjobbjaival lesz egy szinten” – folytatta. „Egy ilyen párosítás mellett nincs ok azt feltételezni, hogy ne lehetne a világ legnagyobb sportsztárjainak egyike.”
Toto Wolff, a Mercedes csapatvezetője szintén elismerte, Hamilton óriási reklámértékkel bír pályán mutatott teljesítménye mellett. „Felbecsülhetetlen a márka számára” – fogalmazott a Welt lapnak.
A természetesnek vett sikernek azonban hátulütője is van, amelyre Daniel Ricciardo mutatott rá: „Szerintem kritikákat kapna, ha nem győzne. Egyesek úgy gondolják, hogy az állandó celebekkel fotózkodás mesterséges. Egyértelműen az F1-et követő időszakot készíti elő” – vélekedett a spanyol El Pais lapnak az ausztrál.