Néhány héttel a 2015-ös szezon nyitánya előtt kérdéses volt, hogy a mezőny 18, vagy 20 autóval fog-e elrajtolni, és ha eltekintünk a melbourne-i időmérő után igencsak megcsappant létszámtól, a Manor hiába jutott el Ausztráliába, az előbbi forgatókönyv vált valóra. Malajziában Roberto Merhi már elindulhatott, Kínában pedig Will Stevensszel kiegészülve már mindkét autó ott volt az indulók között. A Marussiát a csőd széléről visszahúzó új tulajdonos mellett nagy szerepe volt a feltámadásban a Ferrarinak is, amely 2014-es motorokat biztosított a kiscsapatnak az idei évre.
A Manor jövőre már Mercedes-erőforrásokkal száll harcba, de Graeme Lowdon sportigazgató nem feledkezett meg a maranellóiak segítő kezéről. „Nagyon különleges a kapcsolatunk a Ferrarival, hiszen nem léteznénk nélkülük. Ez ténymegállapítás” - mondta a brit az Autosportnak. „Ha Sergio Marchionne és Maurizio Arrivabene nem egyezett volna meg velünk, most nem lennénk itt - történet vége.”
„Mindörökké hálásak leszünk nekik ezért, mert kulcsszerepet játszottak idei túlélésünkben. Persze a tavalyi fejlesztésű motorjaikat kellett használnunk, de az ideiek egészen remekre sikerültek, ami megmutatta, miért voltunk teljesítményhátrányban egész évben. De ennek ellenére is tudtuk, hogy inkább ilyen problémával szembesüljünk, mert erre csak két alternatíva volt: a csőd, és a felszámolás.”
A Ferrarival kialakított remek kapcsolat ellenére Lowdon úgy érzi, csapatára szebb jövő jár a Mercedesnek, valamint a Williamsnek köszönhetően, akiktől a felfüggesztést, és a váltót kapják majd. „Olyan helyzetbe kerültünk, ahol eldönthettük, mi lehet a legjobb opció a jövőre nézve. Ezért úgy határoztunk, hogy felélesztjük kapcsolatunkat a Williamsszel, akik a csapatunk legfőbb beszállítói voltak az elmúlt években. Szintén jól ismerjük Pat Symondst, aki egy ideig nálunk dolgozott, így tudja, hogy működik a csapatunk. A Mercedes mellett úgy tűnt, hogy ők lesznek a legjobb választás” - tette hozzá Lowdon.