Az eső ugyan az első nap délutánjáig nem tette lehetővé, hogy a csapat intenzív tesztelést végezzen a felfrissített autóval, de legalább annál több ideje maradt a médiának csámcsogni az FW37-es hátsó kerekei előtt megjelent segédszárnyra, ami a légáramlatok hatékonyabb irányítását célozza meg.
Az istálló már az Osztrák Nagydíj hétvégéjére is egy komolyabb fejlesztéssel érkezett és vasárnap idei második dobogóját is megszerezte Felipe Massa harmadik helyezése révén. A frissítések azonban nem álltak le, és ma a Williams tesztpilótája, Susie Wolff kihajtotta a garázsból az új, szembetűnő szárnyacskával díszített autót. Az F1-ben 2009-től kezdődően jelentős korlátokat szabtak az autók karosszériájára felhelyezhető toldalékszárnyakra vonatkozóan, ami megkötötte az aerodinamikai mérnökök kezét, akik gyakran panaszkodnak is emiatt. Ám a jelek szerint a Williams egy olyan területet talált az autón, ahol a szabályok még lehetővé teszi a „terjeszkedést”.
A csapat teljesítménymérnöke, Rob Smedley elmondása szerint a cél az, hogy az újításokat a Brit Nagydíjon már élesben is bevessék. „Folyamatosan lépegetnünk kell előre, ennek érdekében pedig teljesítménynövelő elemekkel készülünk. Máris azon gondolkodunk, hogy hogyan javíthatunk azon a csomagon, amivel ide érkeztünk. Az a terv, hogy Silverstone-ban már még jobbak legyünk” - idézi a brit szakembert a Motorsport.