A Force India csak jelentős csúszással készült el 2015-ös autójával, a VJM08 az első két tesztet lekéste, elsősorban anyagi problémák miatt, amelyek a beszállítók csúszásához vezettek. Bob Fernley, az istálló csapatfőnök-helyettese a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon leszögezte, ezzel a keveset tesztelt modellel a cél az első versenyeken az elcsípett pontok gyűjtögetése lesz, egészen addig, amíg májusban, Monacóban egy nagy volumenű fejlesztési csomag, a B-autó meg nem érkezik, amellyel már erősebb eredményekért küzdhet a csapat pilótapárosa.
„A fejlesztéssel jól haladunk, de valószínűleg Ausztriáig nem látjuk meg az eredményét” – beszélt a megváltozott tervről Fernley az Autosport lapnak. „Egy B-autót szándékozunk bevezetni, jelentős újításokkal. Nem mondom azt, hogy túlságosan előre fog minket vinni, de remélhetőleg újra abba a csoportba kerülünk, ahova tartozunk.”
Hozzátette, a Toyota kölni szélcsatornájában áprilisig tart majd a munka, a Red Bull Ringet pedig ideálisabb helyszínnek tartja a fejlesztési csomag bemutatására, mint a monte-carlói utcai aszfaltcsíkot. „Ausztria jó hely erre, mivel a verseny után egy tesztet is tartanak. Több logika van benne, mint kapkodni és Monacóba eljutni vele, ahol egyébként sem jelentene olyan nagy előnyt. A következő helyszín Montreal, ésszerű egy kicsit szenvedni, aztán remélhetőleg sikerrel járni a programmal. Épphogy csak beindítottuk a szélcsatornákat” – magyarázta a csúszás okát. „Az emberek nem tudják, micsoda feladat Kölnbe költöztetni őket.”
Az eddig hét pontot gyűjtő Force India főnöke, Vijay Mallya eközben abban bízik, hogy a soron következő Kínai Nagydíjon ismét a legjobb tíz között sikerül végezniük.