Miután Sebastian Vettel Malajziában megverte Lewis Hamilton és Nico Rosberg párosát, a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe minden területet átvizsgált, hogy feltérképezze, hol veszítettek a Ferrarihoz képest. Arra az eredményre jutott, hogy a csapat legnagyobb gyengesége a gumikezelés volt hosszabb etapokon.
„A különösen magas pályahőmérséklet – még malajziai mércével is – hozzájárult ehhez, ám alapvető fontosságú, hogy olyan autónk legyen, amely minden pályán és minden körülmények között teljesít. Ezért ezen a fronton még munka vár ránk” – nyilatkozta Paddy Lowe, aki a Kínai Nagydíjon nem vár gumikezelési gondokat, ráadásul egy aerodinamikai csomagtól is fejlődésre számíthat. „Kína egy másféle kihívást képvisel. A hőmérsékletek drámaian változhatnak évről évre, de általában nagyon alacsonyak.”
„A pálya emellett az autó elejét veszi igénybe, Sepanggal ellentétben, jó keveréke a kanyaroknak és egy hosszú egyenesnek, érdekes lesz látni, hogyan szerepelnek majd a különböző autók egy újabb karakterisztikájú helyszínen.”
Lowe még nyilvánvalóvá tette, hogy a Ferrarival továbbra is számolnak az egész év távlatában. „Most egyértelműbb, mint valaha, hogy komoly konkurenciánk van a világbajnoki címért, ezért továbbra is mindent beleadunk a munkánkba, hogy teljesítménybeli előnyhöz jussunk. Egy új aerodinamikai fejlesztési csomagunk lesz Sanghajban, így teljesítményi javulást célzunk meg Malajziához képest” – zárta a Mercedes szakembere.
#
Egyedi külsővel és ajándékokkal is elérhető mostantól a Száguldás és Cirkusz 2014-2015. Az évösszefoglaló-beharangozó könyvet megvásárlóknak Monster Energy csomagot küldünk és egy nyereményjátékban is részt vesznek. További részletek.