A 2015-ös szezonra kevés szabályt változtattak meg a Formula-1 döntéshozói, ezek közé vonatkoznak az orrkúpra vonatkozó előírások. Hogy kiszorítsák a tavaly megjelenő bizarr végződéseket, a szabályok elvékonyodó és alacsonyabb kialakításra ösztönöznek, amely a gyakorlatban hagyományosabb kinézetet és kevésbé sokféle variációt eredményez. A Force India és Lotus modellje ennek tipikus példája, habár úgy tűnik, a Williamsnél ezeket a szabályokat is sikerült másképpen értelmezni, a grove-iak autójáról közölt képeken a tavalyi „ujj-orr” egy csökevénye tekint vissza ránk.
Míg épp a Williamsnél beszéltek arról, az új kialakítás milyen nehézségekkel szembesítette a mérnököket, a Ferrari technikai igazgatója, James Allison elmondása alapján az orrkúp szabályai nem okoznak különösebb fejfájást.
„Az autó elejének elrendezését meg kellett változtatnunk bizonyos mértékben, az első szárny működésének módját, valamint a levegőt terelő erezetet” – mondta Allison a Ferrari egyik friss, az SF15-T névre keresztelt autóra ráhangoló videójában. „De ez nem olyan nagy ügy számunkra, már az év kora szakaszában alkalmazkodtunk hozzá, és csak onnan léptünk tovább.”
A szakember dicsérte az autó kinézetét, ugyanakkor a három pontra is rámutatott, melyeken mindenképpen javítaniuk kell. „Az idei autó határozottan jobban néz ki, mint a tavalyi. Csinosabb az elejénél, szűkebb a hátuljánál, egy autó ez tesz vonzóbbá. Az irányelvek egészen egyszerűek. Tavaly túl lassúak voltunk, nem voltunk elég jók, ezért versenyképes autót kell csinálnunk. Mint mindig, a versenyképes autó kulcsa a sok leszorítóerő, sok lóerő, jó vezethetőség, ezért ezen a három területen dolgozunk.”