Mindenkit meglepett tavaly november elején Felipe Nasr sauberes igazolása, hiszen a brazil mindaddig a Williams alkalmazásában állt teszt- és tartalékpilótaként. A svájci csapatnak azonban szüksége volt rá, mi több, inkább az általa hozott reálmilliókra, szponzorának, a Banco do Brasilnak köszönhetően.
Az Universo című lap úgy tudja, hogy a pénzintézet támogatása jelentősen átalakítja majd a Sauber eddigi szolid, fekete-fehér, újabban sötétszürke kinézetét, hiszen ezentúl olyan kék-sárgában fog pompázni a csapat új gépe, mint amit a Carlin Motorsport 2014-es GP2-es autóján láthattunk, mellyel Nasr a harmadik helyen zárta az F1 hivatalos utánpótlás-szériáját.
A lap hozzáteszi, hogy kemény időszakon vannak túl a svájciak, hiszen az anyagi problémák miatt Hinwil a megszűnés határán táncolt, és majdnem kénytelenek voltak leállítani a C34-es fejlesztését. Nasr csapattársa 2015-ben az a Marcus Ericsson lesz, aki tavaly a Caterhamnél debütált inkább kevesebb, mint több sikerrel, de személyes támogatóinak köszönhetően megkaphatta a pénzügyi gondokkal küzdő Sauber másik ülését.
Az Universo azt is megszellőztette, hogy a csapat csak szombaton kapta meg motorjait a Ferraritól, így a csúszó tranzakció miatt kénytelen lesz kihagyni a február 1-én kezdődő első kollektív tesztet Jerezben. Ezt erősítené meg, hogy a csapat eddig nem nyilatkozott új autójának bemutatójáról, de a csapat egyik forrása így nyilatkozott: „azon dolgozunk, hogy az autó kész legyen az első jerezi tesztre.”
Amikor a Saubert pénzügyi helyzetéről kérdezték, a forrás hozzátette: „nyilvánosság előtt nem vitatunk meg pénzügyi kérdéseket.” Marcus Ericsson ennek ellenére magabiztos a jövőt illetően, és úgy véli: „nem kérdés, hogy nagyon nehéz szezonon van túl a csapat, de mindent megteszünk azért, hogy visszavágjunk” – idézte a svéd pilótát a Speed Week.