A teszt délelőtti felében a csapat a beállításokra koncentrált, különböző aerodinamikai és mechanikai alkatrészek finomhangolását végezte. Délután a rendszerek kezelése került előtérbe rövidebb és hosszabb etapokkal, az autóra pedig a Pirelli 2015-ös abroncsai kerültek. A csaknem 450 kilométert teljesítő Raikkönen a második legjobb köridőt futotta 1:43.888-cal, és elégedetten nyilatkozott az új gumikról. Ez azért lehet pozitív hír, mert 2014-ben egészen az utolsó versenyekig az első abroncsok működtetésével adódtak nehézségei, ennek rovására írta gyengébb eredményeit.
„Normál tesztnap volt. Több pályán töltött idővel és több felhasználható gumival különböző megoldásokat sikerült kipróbálnunk, miközben nem találkoztunk problémákkal. A következő évi gumik tesztelése pozitív eredményeket hozott, de várnunk kell, amíg az új autón is kipróbálhatjuk őket a téli tesztelésen, hogy mélységi ismeretet szerezzünk a viselkedésükről” – mondta Raikkönen a ferrari.com-nak.
A finn pilóta helyett holnap Raffaele Marciello, a Ferrari versenyzői akadémiájának 19 éves tagja ül a kormány mögé, aki először vezeti az F14T-t.