Stefano Domenicali, Luca Marmorini (a motorrészleg főnöke) és Luca di Montezemolo: 2014-ben eddig nekik kellett távozniuk az olasz istállótól annak rendkívül sikertelen szezonja miatt. Montezemolo helyére Sergio Marchionne Fiat-vezér lépett, akit korántsem győz meg a jövő évi projekt állapota.
Az olasz Autosprint arról számolt be, hogy a 666 kódjelet viselő autó szélcsatornai tesztelése lehangoló eredményt produkált, ez alapján a 2015-ös konstrukció semmivel sem lesz jobb, mint az idei volt. A La Gazzetta dello Sport szerint amikor Marchionne meglátta a terveket, így reagált: „Ez az idei vagy a tavalyi kocsi?”
A sajtó szerint a főtervező, Nikolas Tombazis lehet a következő áldozat, erről a spanyol Marca a Ferrari egy képviselőjét kérdezte. „Tombazis ma a Ferrari főtervezője, ennél többet nem tudok mondani” – hangzott a válasz.
A média szintén aggódik Pat Fryért, akinek menesztése már nyáron, Marmorinivel egy időben felmerült. Fry a mérnökigazgatói posztot tölti be az istállónál, az idén érkező James Allison technikai igazgatói pozíciója azonban egy nagyon hasonló szerepet takar – a pletykák szerint kétségtelen, hogy a belső harcot az új embernek kell megnyernie. Fry Brazíliában a jövő évi autóról beszélt. „Nyilván hatalmas különbséget kell ledolgoznunk, de azt hiszem, a dolgok egészen jól haladnak” – fogalmazott a szakember.