A gyár először azt követően népesült be, hogy Tom Walkinshaw 1996-ban megvette a csapatot és új helyre költöztette azt. A csapat hullámzó szezonokat teljesített, de pontszerző helyeket csak alkalmanként tudott elcsípni, egyetlen igazán kimagasló versenyük pedig az 1997-es Magyar Nagydíj volt, ahol Damon Hill kis híján nyert, de végül be kellett érnie a második hellyel.
2002-re azonban elapadtak a pénzforrások, és hamar kiderült, hogy az Arrows a végnapjait éli. A Francia Nagydíjon például arra kérték a versenyzőket, Heinz-Harald Frentzent és Enrique Bernoldit, hogy az időmérőn ne fussanak elég jó kört ahhoz, hogy kvalifikálni tudják magukat, hiszen a futamon való elrajtolás csak további költségekkel járt volna, a hétvégén való részvételüket viszont a sikertelen időmérő ellenére is elkönyvelhették. Ezt követően a Német Nagydíjon még ott voltak, ám ekkor láthattuk őket utoljára, hiszen a hungaroringi futamra végleg lehúzta a rolót a csapat.
A gyár aztán 2006-ra új lakóra lelt, ekkor a Honda fiókcsapata, a Super Aguri költözött be, amely istálló első évében még a 2002-es Arrows alapjaira épített autóval versenyzett. 2007-ben a Hondától kapott nagyobb támogatás révén előrébblépett a mezőnyben Aguri Suzuki csapata, és Takuma Sato révén egy 6. helyet is szerzett Kanadában. A következő év elején azonban itt is elfogyott a pénz, és mindössze négy futam elteltével, a Spanyol Nagydíj után bedobta a törülközőt a csapat.
Leafieldben a tavalyi szezon előtt indult be harmadszor is az élet, amikor a Caterham úgy döntött, korábbi hinghami bázisát felhagyva ebbe a nagyobb, modernebb létesítménybe költözik. Ám úgy tűnik, a harmadik csapat is áldozatául esik a leafieldi átoknak, ráadásul elődeikhez hasonlóan szintén úgy, hogy a szezon közben kell felhagyniuk a tevékenységükkel.
Az új csapatok mindenesetre jobban teszik, ha körültekintőbben választanak maguknak bázist a jövőben.