Sajnálom, Pastor. Egy romhalmaz az egész.
Ritka kivétel: ezúttal a Lotus kért bocsánatot Maldonadótól, akinek autója gyengélkedése miatt az utolsó sorból kellett rajtolnia.
Tennetek kell valamit! Nem tudok tenni semmit!
Felipe Massa roppant ideges volt a Q1-ben, ugyanis motorproblémái miatt azért is küzdenie kellett, hogy továbbjusson. Végül a küzdelem eredménytelen volt, Massa 18. lett, miközben csapattársa a pole-t is megszerezhette volna, ha nem ront az utolsó szektorban.
IGEN! Gyerünk!
Ezek voltak Danyiil Kvjat első szavai azok után, hogy hazai közönsége előtt karrierje legjobb rajthelyét szerezte meg. A másnapi verseny már nem alakult ilyen jól a számára...
- Nico, vissza kell adnod a helyet Lewisnak.
- Ki kell állnom a bokszba a vibráció miatt...
Nico Rosberg győzelmi esélyei már az első kanyarban elszálltak, amikor egy sikertelen előzési kísérlet közben kockásra fékezte első abroncsait.
- Kopást fog tapasztalni, elkapjuk!
Miután Nico Rosberg megelőzte őt, versenymérnöke arra biztatta Valtteri Bottast, hogy ne adja fel, hiszen az első kör végén felrakott abroncsok el fognak kopni a Mercedesen. Nem így lett, Rosberg simán bejött másodiknak.
- A helyzet kétségbeejtő, pajtás. Kétségbeejtő.
Sergio Perezt így figyelmeztette versenymérnöke a túlzott fogyasztásra, amit a Felipe Massával a 10. helyért vívott csata során produkált a Force India versenyzője.
- Sajnálom, srácok, erre a világon semmi szükség nem volt.
Nico Rosberg a leintés után azonnal bűnbánatot gyakorolt első kanyarban elkövetett hibájáért.
- Ez az, Lewis, abszolút briliáns versenyzés volt!
Peter Bonnington, Hamilton versenymérnöke ezúttal sem fukarkodott a dicséretekkel a brit futamgyőzelmét követően.