Most nézzük meg, hogyan festene ez a kimutatás a csapatoknál! Ugyanezt a pontszámítási módszert használtam, de a vizsgált időintervallum rövidebbé vált.
Az ötvenes években elég sok ún. privát résztvevő volt, aki bérelt, vagy akár saját tulajdonú versenyautóval indult. Lehetett az egy Ferrari is, mégsem számíthatjuk a gyári csapat eredményei közé!
Ennek a zavaró hatásnak az elkerülése érdekében 1958-tól vesszük figyelembe a csapatok eredményeit. Abban az évben írtak ki ugyanis először csapatvilágbajnoki, vagy más szóval konstruktőr-világbajnoki címet. Abban az évben rendezték szabályzatilag a "csapat" fogalmát, tehát a nevezéseket is ennek fényében vették figyelembe.
| 1958-2014/4 | össz: |
| Ferrari | 4391,5 |
| McLaren | 3580 |
| Williams | 2387,5 |
| Lotus | 1652 |
| Brabham | 978 |
| Renault | 867 |
| Red Bull | 849 |
| Benetton | 834,5 |
| Tyrrell | 714 |
| BRM | 527,5 |
| Cooper | 468,5 |
| Ligier | 384 |
| Jordan | 274 |
| Mercedes | 227 |
| March | 189 |
| Sauber | 188 |
| Matra | 184 |
| BMW-Sauber | 176 |
| BAR | 145 |
| Arrows | 142 |
| Toyota | 127 |
| Brawn | 122 |
| Honda | 104 |
| Wolf | 79 |
| Shadow | 68,5 |
| Vanwall | 57 |
| Surtees | 54 |
| Alfa Romeo | 50 |
| Porsche | 49 |
| Hesketh | 48 |
| Stewart | 47 |
| Force India | 46 |
| Fittipaldi | 44 |
| Lola | 43 |
| Lola | 43 |
| Prost | 35 |
| Minardi | 33 |
| Toleman | 26 |
| Jaguar | 26 |
| Footwork | 25 |
| Toro Rosso | 25 |
| Penske | 23 |
| Ensign | 19 |
| Eagle | 17 |
| Dallara | 15 |
| BRP | 11 |
| Leyton House | 8 |
| ATS | 7 |
| Maserati | 6 |
| Iso | 6 |
| Parnelli | 6 |
| Rial | 6 |
| Onyx | 6 |
| Larrousse | 5 |
| Hill | 3 |
| AGS | 2 |
| Zakspeed | 2 |
| Theodore | 2 |
| Venturi | 1 |
| Super Aguri | 1 |
| Tecno | 1 |