Ezek talán jeles dátumok, régi nagy sikerek, vagy egyszerűen csak a szerencseszámok, mindegy - eljött ezek ideje.
A statisztika szerint a leggyakoribb győztes rajtszám természetesen az 1-es volt. A tavalyi év bajnoka általában (bár vannak kivételek) esélyes volt a következő évben is, ha másra nem, pár futamgyőzelemre.
Voltak természetesen extrém esetek is, Alberto Ascari 1952-ben 101-es rajtszámú Ferrarival győzött a Nürburgringen.

A kisebb, pl. a 10-nél kisebb rajtszám gyakran az ütőképesebb csapatok autóit díszítette (éveken át az előző évi konstruktőri helyezés alapján adták ki ezeket). Ennek is köszönhető, hogy a legtöbb győzelmet a kisebb rajtszámokkal érték el, ahogyan a táblázatból is kiderül.
Nézzük meg, hogy melyik rajtszám, hányszor díszítette a Grand Prix győztesek autóját! Aztán, ha van kedvünk játszani, helyettesítsük be a bal oldali oszlop rajtszámait a 2014-es "gazdáikkal".
Vajon kinek, mennyire "nyerő" a választott száma?
| Rajtszám | Győzelem |
| 1 | 181 |
| 5 | 130 |
| 2 | 83 |
| 6 | 55 |
| 3 | 55 |
| 8 | 47 |
| 12 | 37 |
| 4 | 37 |
| 11 | 36 |
| 7 | 27 |
| 27 | 25 |
| 9 | 20 |
| 15 | 19 |
| 28 | 16 |
| 10 | 15 |
| 22 | 14 |
| 20 | 13 |
| 16 | 11 |
| 14 | 11 |
| 26 | 9 |
| 0 | 9 |
| 18 | 9 |
| 24 | 5 |
| 17 | 5 |
| 23 | 4 |