A zsinórban befejezett versenyek száma - mint különálló teljesítmény - új fokmérője lett a megbízhatóságnak. A nívós összetettbeli eredményhez elengedhetetlen lett a gyakori, szinte állandó célba érkezés.
A jelenlegi pontrendszer is elősegítette ezt az igényt, az első tíz helyezett pontozásával. Évtizedekkel korábban megtörtént az, hogy egy nyolcadik vagy kilencedik helyet feladtak inkább, kímélve a technikát - mert akkoriban csak az első hat helyezett kapott érvényes vb-pontot.
Nézzük meg, ki hányszor ért célba megszakítás nélkül.

Talán nem meglepő, hogy a táblázat elején a jelenkor versenyzőit látjuk. Első helyen van ebben a kimutatásban a jelenleg nem aktív Nick Heidfeld, aki a BMW-Sauber versenyzőjeként a 2007-es kínai futamtól számítva egészen a 2009-es olasz futamig mindig célba tudott futni. A második helyen Kimi Räikkönen (Lotus) van, akinek ebben az évben a mi versenyünkön szakadt meg a nagy sorozata. A harmadik helyezett Nico Rosberg pedig még a Williams színeiben érte el eddigi leghosszabb célba érkezési sorozatát (2008 Kanadától egészen 2009 Japánig).
| VERSENYZŐ | GP | |
| 1 | HEIDFELD | 33 |
| 2 | RäIKKöNEN | 30 |
| 3 | N.ROSBERG | 27 |
| 4 | M.SCHUMACHER | 24 |
| 5 | MASSA | 24 |
| 6 | BARRICHELLO | 23 |
| 7 | ALONSO | 23 |
| 8 | ALONSO | 22 |
| 9 | BUTTON | 20 |
| 10 | Di RESTA | 20 |
| 11 | N.ROSBERG | 20 |
| 12 | VETTEL | 19 |
| 13 | KOVALAINEN | 19 |
| 14 | M.SCHUMACHER | 18 |
| 15 | WEBBER | 18 |
| 16 | LAUDA | 17 |
| 17 | BARRICHELLO | 17 |
| 18 | ALONSO | 17 |
| 19 | MONTEIRO | 16 |
| 20 | BOURDAIS | 16 |
| 21 | GLOCK | 16 |
| 22 | REUTEMANN | 15 |
| 23 | L.HAMILTON | 15 |
| 24 | ALONSO | 15 |
| 25 | WEBBER | 15 |
| 26 | BARRICHELLO | 15 |
| 27 | MASSA | 15 |
| 28 | M.SCHUMACHER | 15 |