Évtizedes intervallumokat jelöltem ki, mert így talán jobban látható, lekövethető, hogyan hagytak nyomot az egyes korszakok. A Ferrari az ötvenes években, majd az ezredforduló utáni szakaszban volt kiemelkedően eredményes, összesen 675-ször álltak dobogóra az ágaskodó ló jelvényével feldíszített versenyzőik. A McLaren és a Williams következik a sorban, ami kitalálható, sejthető, tekintetbe véve a két csapat sporttörténelmi jelentőségét, munkásságát.
A Lotus olyan "szervezet" volt, amely a gerincét adta a modern F-1 kialakulásának, mert már jelen volt a hatvanas években, és a leginkább fellendülést, népszerűséget hozó hetvenes években. Ugyanez igaz a Brabham csapatra is.
A Red Bull teljesítménye kiváló, tekintetbe véve, hogy kevesebb, mint egy évtizedes munkásságuk van ebben a sportban. Már most hatékonyabban vadásszák a prémium helyezéseket, mint tette azt a legendás Tyrrell vagy mondjuk a BRM.

A mellékelt táblázat mutatja, hogy mennyi dobogós helyezést arattak a megjelölt csapatok, évtizedenkénti bontásban is, illetve összesen.
| DOBOGÓS HELYEK |
1950-59 | 1960-69 | 1970-79 | 1980-89 | 1990-99 | 2000-09 | 2010-13 | öSSZES: |
| Ferrari | 105 | 56 | 96 | 72 | 107 | 192 | 47 | 675 |
| McLaren | 0 | 11 | 64 | 114 | 116 | 131 | 47 | 483 |
| Williams | 0 | 0 | 12 | 100 | 136 | 48 | 1 | 297 |
| Lotus | 0 | 62 | 71 | 39 | 0 | 0 | 18 | 190 |
| Brabham | 0 | 50 | 36 | 38 | 0 | 0 | 0 | 124 |
| Benetton | 0 | 0 | 0 | 15 | 83 | 4 | 0 | 102 |
| Renault | 0 | 0 | 4 | 37 | 0 | 54 | 5 | 100 |
| Red Bull | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 72 | 91 |
| Tyrrell | 0 | 0 | 69 | 4 | 4 | 0 | 0 | 77 |
| BRM | 4 | 49 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 61 |
| Cooper | 19 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 58 |
| Ligier | 0 | 0 | 15 | 27 | 8 | 0 | 0 | 50 |
| Maserati | 37 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 37 |
| Mercedes | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 30 |
| Alfa Romeo | 21 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 26 |
| March | 0 | 0 | 18 | 3 | 0 | 0 | 0 | 21 |
| Matra | 0 | 16 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 |
| Jordan | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 4 | 0 | 19 |
| BMW-Sauber | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 0 | 17 |
| Brawn | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 15 |
| BAR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 15 |
| Vanwall | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
| Toyota | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 13 |
| Wolf | 0 | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
| Sauber | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 4 | 10 |
| Honda | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 9 |
| Arrows | 0 | 0 | 1 | 6 | 1 | 0 | 0 | 8 |
| Hesketh | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| Shadow | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| Stewart | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 |
| Porsche | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| Prost | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
| Lola | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| Toleman | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Fittipaldi | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Penske | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Jaguar | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 |
| Dallara | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| Surtees | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Eagle | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Talbot-Lago | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Gordini | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Toro Rosso | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| Force India | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| Leyton House | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Footwork | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Onyx | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Lancia | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Connaught | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |