A Ferrari megkezdte a felzárkózást: a csapat a héten a 2011-es autójával tesztel Magny-Cours-ban, hogy a szimulátorban és a pályán produkált adatok viszonyát vizsgálják.

A tesztet a Ferrari a Pirelli demonstrációs célokat szolgáló abroncsain hajtja végre, s természetesen az FIA szükséges engedélyeit is megszerezték. Az istállónál egyébként jelenleg a technikai részleg átszervezése zajlik James Allison érkezését követően, aki a kasztni tervezéséért felelős részleg vezetője lesz.
A feladatokat Allison és Pat Fry megosztja egymás közt: a Lotustól érkező szakember felelős ezentúl az autó dizájnjáért és az aerodinamikai fejlesztésekért, míg a mérnöki részleg vezetőjének kinevezett Fry többek közt a stratégiáért és a szimulációkért felel ezentúl. A döntés Stefano Domenicalitól származik, akinek az volt a célja, hogy Pat Fry arra a területre koncentrálhasson, ahol a legerősebb.

A Ferrari szóvivője hozzátette: "James érkezése Pat mellé garantáltan erősítést jelent, egy nagyon erős és kiegyensúlyozott technikai személyzet alapjait jelenti. Jamest mindig roppant elismert mérnök volt, vele teljesedik be a folyamat, melyet Stefano Domenicali kezdeményezett a technikai részleg megerősítésére."