A Michelin a 2006-os szezon végén távozott a Formula-1-ben, amikor a Bridgestone-nal vívott gumiháborút követően a Formula-1 az egy besszállítós modell mellett tette le a voksát. A német lap szerint a Michelin nem titkolt érdeklődése miatt késik egyébként a Pirellivel való beszállítói szerződés meghosszabbítása is, ezzel szemben a Pirellinél azt állítják, hogy már minden tekintetben előrehaladott munkálatok folynak a 2014-es szezonnal kapcsolatban.
Ezek a munkálatok azonban korántsem zökkenőmentesek, a Pirelli és a csapatok a Magyar Nagydíj hétvégéjén tartottak egy megbeszélést, ahol újabb probléma merült fel a 2014-es szezonnal kapcsolatban. A Pirelli az új, erősebb V6-os turbómotorok érkezése miatt a 2014-es szezonra szélesebb hátsó abroncsokat szeretne, az olaszok tervét a Mercedes is támogatja, ezzel szemben a Ferrari és a Red Bull ragaszkodik a hátsó abroncsok idei dimenzióihoz.
.jpg)
"Mi egyedül fogunk dönteni" - nyilatkozta a Pirelli motorsport osztályának a vezetője, Paul Hembery. "Nem számít, hogy mit akarnak a csapatok, nekik csak az adatokat kell biztosítaniuk a számunkra."
A 2014-es szezonra folyó munkálatok közepette pedig igencsak serkentően hatna a Michelin érkezése, bár a lap újságírója, Michael Schmidt kételkedik a franciák gyors érkezésében. "Hogy kész lenne e a Michelin 2014-re?. Biztosan nem, ez már nagyon késő."
Valóban az, hiszen a szabályok szerint a csapatoknak 2013. szeptember 1-jére meg kell ismerniük a 2014-es abroncsok specifikációit, ugyanakkor az nem zárható ki, hogy a Michelin nem is a 2014-es, hanem a 2015-ös szezonban szeretne ismét csatlakozni az F1-hez.