A Mercedes 2008-as bajnoka, a Magyar Nagydíjon újabb pole pozíciót szerző Lewis Hamilton szerint például ők csak a Pirelli abroncsai miatt nem képesek jobban megszorongatni a Red Bullt a bajnokságban. "Őszintén úgy érzem, hogy az autónk a leszorító erő és a mechanika területén legalább olyan versenyképes, mint a Red Bull. Az abroncsok azonban nem működnek a számunkra" - nyilatkozta Hamilton.

A Pirelli a Magyar Nagydíjra ismét változtatott az abroncsain így biztonsági okokból a tavalyi kevlár szerkezetre az idei keverékeit erősítette fel. Hembery szerint ez nem változtatta meg az erősorrendet, a Force India pilótái azonban másként látják a dolgokat, miután Paul Di Resta csak a 18. rajthely megszerzésére volt képes a Hungaroringen. "Az új abroncsok a top csapatoknak készültek" - nyilatkozta Di Resta csapattársa, Adrian Sutil a német SID hírügynökségnek. "Az aszfalt 50 Celsius fokos volt, mi mégsem tudtuk felmelegíteni őket. Nyilvánvaló volt, hogy azok a csapatok voltak előnyben, akiknek nagyobb a leszorító erejük. Végül tehát a top csapatok azt kapták, amit akartak." Sutil szerint például elképzelhetetlen, hogy az új abroncsokon a 2013-as keverékek vannak. "Úgy érződik, hogy teljesen megváltoztak az abroncsok."

A Pirelli új abroncsai pedig nem csak a Force India, de a Lotus pilótáinak a tetszését sem nyerte el. Kimi Raikkönen szerint ők is szenvedtek a Pirelli új abroncsaival a Hungaroringen. Hembery szerint azonban az abroncsok mindenki számára egyformák, így abból kell kihozni a legtöbbet. "Itt Magyarországon a Mercedes hátsó abroncsa 20 Celsius fokkal volt melegebb, mint a többi csapaté" - nyilatkozta Hembery a Bild am Sonntagnak. "Ãgy ha ők megoldanák ezt a problémát, akkor igencsak a többiek elé kerülnének."
Hemberyvel Hamilton csapattársa, Nico Rosberg is egyetért. "Az abroncsok valóban mindenki számára egyformák. Ãgy nem lottóról beszélünk, de az abroncsok fizikáját még meg kell értenünk."