"Segíteni fog, és másrészről ez a szerződés már biztos" - nyilatkozta Booth a Reutersnek. "Amíg nem volt motorgyártónk minden bizonytalan volt, mert nehéz úgy a piacra lépni, hogy ez a kérdés a fejed felett lóg. Ãgy ez nagyszerű hír a számunkra és igazi lökést adhat nekünk a következő szezonban."
A Marussia 2010 óta a Cosworth erőforrásait használta, jövőre azonban az F1-ből távozó kis angol cég motorjai helyett a Ferrari erőforrásaira vált, ráadásul nem csak a motorok, de a komplett erőforrás egységek is Maranellóból érkeznek majd hozzájuk. A csapat számára azonban rossz hír, hogy ugyanakkor a technikai igazgatójuk, Pat Symonds távozni fog a Marussiától és Symonds jövőre már a Williams istállónál kamatoztatja a tudását. Booth szerint azonban a Marussiára nem lesz komoly hatása az egykoron Michael Schumacherrel a Benettonnál, majd Fernando Alonsóval a Renault-nál világbajnoki címeket szerző Symonds távozása. "A tervező részleg nem változott, az infrastruktúránk nem változott, az eljárások nem változtak" - vélekedik Booth. "A 2014-es autónkra nem lesz hatással Pat távozása, a 2015-össel kapcsolatban azonban még ki kell találnunk, hogy hogyan is érjük el ezt. Ő a helyes megközelítést hozta a csapathoz, eltűnt az a rálövünk és lesz valami megközelítés az autó fejlesztésével kapcsolatban. A fejlesztéseknek bizonyítaniuk kellett a gyárban, mielőtt a pályára kerültek."

A csapat 2014-es pilótafelállása azonban még szintén nyitott kérdés. A Marussia az idei szezonra két újonc pilótát szerződtetett Max Chilton és Jules Bianchi személyében, de vajon Chilton és Bianchi maradni fog e a következő szezonra? "Nem akarjuk a pilótákkal kapcsolatos döntés olyan későre hagyni, mint az az idei szezonra vonatkozólag történt, de azt reméljük, hogy idén egy kicsit kényelmesebb helyzetbe leszünk ez ügyben" - nyilatkozta Booth.