Az Autosport értesülései szerint a felmerült a lehetősége, hogy minimumidőt határoznak meg a boxkiállásoknak, hogy így javítsák a biztonságot. A boxutcai műveletek biztonságosabbá tétele azt követően került ismét napirendre, hogy Németországban Mark Webber elszabaduló kereke eltalálta a FOM egyik operatőrét.
Az FIA a csapatvezetők csütörtöki találkozóján több lehetséges változtatást is napirendre tűz. Ezek közt beszélni fognak a boxutcai személyzet létszámával kapcsolatos esetleges korlátozásokról, arról a kérdésről, hogy a mérnököknek abban az esetben is sisakot kell-e viselnie, ha csak vizsgálják az autókat, a legradikálisabb változtatást azonban minden bizonnyal az jelentené, ha meghatároznának egy minimumidőt, amit egy autónak kötelezően a boxutcában kellene töltenie egy kerékcsere során.

Ezzel elkerülhető lenne a kapkodás, ami a boxutcai balesetek legfőbb kiváltó oka. A csapatok azonban biztosan nem fognak könnyen belemenni ebbe a változtatásba, hiszen egyrészt ezzel az egymással szembeni időnyerésnek egy újabb faktorát vennék ki a versenyekből, másrészt pedig semmi sem garantálja, hogy a minimumidő bevezetése teljes egészében eltörölné a boxutcai hibákat.
Emellett a Hungaroringen arról is tárgyalnak, hogy pontosan milyen médiaszemélyzet lehet jelen a boxutcában, és milyen védőfelszerelést kell viselniük.