"Amikor a múlthéten bejelentették, hogy a Marussia elveszíti Pat Symondsot, aki a Williams istállóhoz szerződik a Marussia csapatvezetője, John Booth azt nyilatkozta, hogy "van néhány nagyon tehetséges tervezőnk és mérnökünk, akik már nagy dolgokat elértek az elmúlt években, és akik szeretnék fenntartani a jelenlegi pozitív irányát a csapatnak." Da vajon ki fogja most Symonds távozását követően a csapat technikai osztályát vezetni?
Amikor mélyre ássunk azonban valóban felfedezhetjük azt, hogy a Marussiánál valóban van néhány kiváló és tapasztalt mérnök. A csapat főtervezője például az a John McQuilliam, aki a British Aerospace mérnökeként 1986-ban csatlakozott a Williams istállóhoz, majd 1989-ben masters diplomát szerzett anyagtudományból az Imperial Collegeban, hogy 1990-től már az Arrows, 1991-től pedig a Jordan istállóknál kamatoztassa a tudását. McQuilliam végül 16 évig maradt a Jordannél majd 2010-ben a Wirth Researchnél vállalt munkát és a Marussiáál maradt miután a csapat szakított Wirth cégével.
A Marussia kutatási és fejlesztési osztályát egy másik tapasztalt mérnök, Richard Connell vezeti, aki 2011 végén a HRT-től érkezett a csapathoz, de korábban a Renault F1-es programjánál és a Super Aguri istállóknál is dolgozott már, míg az F1-es karrierje 2002-ig az Arrows istállóig nyúlik vissza.

A csapat aerodinamikai osztályát pedig Richard Taylor irányítja, aki 1994-ben még a Simteknél kezdte a Formula-1-es pályafutását, majd a Jordan, a Williams, a Benetton és a Jaguar istállókat megjárva 2007-ben csatlakozott a Wirth Research céghez. A Marussia termelési igazgatója, Christian Silk szintén hosszú F1-es múltat és top csapatokat tudhat maga mögött, Silk összesen 22 évet töltött a Benetton/Renault istállónál, ahol különböző munkakörökben, például versenymérnökként is tevékenykedett mielőtt 2009-ben csatlakozott volna az alakuló Virgin/Marussia F1-es projekthez."