A Pirelli a Magyarországon bevetésre kerülő új abroncsaival úgy tűnik megoldja a jelenlegi problémát, de a Formula-1 kizárólagos gumiszállítója most még előrébb tekint, szeretne megfelelően felkészülni a 2014-es szabályok kihívásaira.
A Pirelli szeretné, ha Interlagosban egy héttel az idei Brazil Nagydíj után tesztelni lehetne, bár a csapatok vonakodnak ettől.
"Számos csapat érdeklődik és többen felvetették a 2011-es autó használatának lehetőségét. Most az ellenőrzési folyamatnál tartunk. De jobban szeretném, ha 2013-as autókkal dolgozhatnánk. Valójában azt szeretnénk, ha a szezon végén egy, vagy két autóval Brazília után dolgozhatnánk - és nem érdekel minket kik lesznek azok, akikkel dolgozhatunk. Majd decemberben szeretnénk Bahreinbe menni egy, vagy két autóval és hasonló tesztet végezni. A 2013-as autók a leggyorsabbak és legagresszívebbek azok közül, amit használni lehet."

Hembery tudja, hogy az idei gumiproblémák azért merültek fel a szezon közben, mert nem tesztelhettek megfelelő módon az idei évben és hasonló problémáktól tart az új, 2014-es szabályok bevezetésével is.
"Megfelelő programot kell 2014-re összeállítani, mert mi nemcsak jelen szeretnénk lenni a téli teszteken. Mi lesz, ha kiderül, egyik autó egy másodperccel gyorsabb körönként a többinél a motornak köszönhetően? Akkor ismét egy Red Bull forgatókönyv áll elő és azt fogják gondolni, hogy az autó a mi abroncsaink miatt gyors. Ugyanakkor esős pályán is tesztelni kell. Sokak szerint a szimulátor szerint a 2014-es autóknak negyedik és ötödik fokozatban is túlpörög a kereke. Nos, nem hiszem, hogy örülnének annak a pilóták, ha az esős Malajziában ott állnának az első kanyarban, mert a kerekek csak pörögnek. A szezon előtt minden részletet meg kell vizsgálnunk."
A Formula-1-es csapatok most véglegesítik szezon előtti terveiket 2014-re. Várhatóan januárban egy spanyolországi tesztet rendeznek, majd az első versenyt megelőzően még két közel-keleti helyszínre utaznak.