Xevi Pujolar, verseny főmérnök: "A Hungaroring az egyik legnagyobb kihívást jelentő pálya az évben, a magas hőmérséklettel komoly megterhelést jelent a pilóták számára. A vonalvezetés egészen technikás; egyik kanyar gyorsan követi a másikat és nincs sok egyenes a pihenésre. A pálya a vonalvezetés miatt közepes-alacsony átlagsebességű és így a maximális leszorítóerővel megyünk. Lehetne azt gondolni, hogy mivel a kanyarsebesség közepes-alacsony a gumik nem kopnak nagyon, de a sok kanyar miatt sok energia hárul a gumikra. A Pirelli új abroncsokat hoz Magyarországra, így célunk, hogy pénteken finombeállítást végezzünk, próbáljuk kihozni belőlük a legtöbbet."
Pastor Maldonado: "Néhány éve már vezetek a Hungaroringen és nagyon megterhelő pálya a pilóták számára, mivel gyakran nagyon meleg az idő és kevés az előzési lehetőség. Új abroncsokat szállít a Pirelli erre a hétvégére, a tavalyi konstrukciót ötvözi az idei keverékkel, így a versenyre készülve az lesz a csapat célja, hogy megtudja, ezek a gumik hogyan teljesítenek. A silverstone-i Fiatal Pilóták Tesztjén végzett munkával betekintést nyerhettem abba, milyen változtatást végzett a szállító, de csak a pénteki szabadedzés után derül csak ki minden, amikor leülünk, kielemezzük az adatokat és a hétvége stratégiájáról beszélünk. Az időmérő edzés fontos ezen a pályán, mivel csak nagyon kevés az előzési lehetőség, de tavaly jól teljesítettem az időmérő edzésen, így tudom mire számíthatok, remélhetőleg erős teljesítményt nyújtunk, amely a csapatnak lökést ad a nyári szünet előtt."

Valtteri Bottas: "A Hungaroringen a Formula Renault és a GP3 bajnokságban is vezettem és a tavalyi első szabadedzésen is szerepet kaptam, mindig megterhelő pályának tartottam, mert nagyon kevés hely van az előzésre és a vonalvezetésben gyors egymásutánjában sok a kanyar, amely kevés lehetőséget ad a pihenésre. A hétvége elején a pálya egy kicsit koszos, mivel az év során nem sokat használják, de a tapadás sokat javul a hétvége folyamán és nagy különbséget lehet észlelni az első- és a második szabadedzésen. A csapat nagyon közel került a kettős pontszerzéshez Németországban és a kemény munkával jó irányba haladunk. Nagy finn szurkolótáborra lehet számítani Magyarországon és szeretnék valami jó adni nekik és néhány pontot szerezni a csapatnak."
Remi Taffin, Renault Sport F1: "A kanyargós, 4381 méter hosszú pályát gyakran gokart pályához hasonlítják, egyik lassú kanyar vezet a másikba, gyors egymásután. Ezzel a vonalvezetéssel a pálya a második legalacsonyabb átlagsebességű pálya (Monaco után), így a motorerő és a kimagasló motorerő nem számít. Ennek eredményeként olyan motort használunk, mely a harmadik versenyét futja és jó forgatónyomatékot állítunk be alacsony sebességre, valamint a vezethetőségre koncentrálunk."