Tom McCullough, vezető pályamérnök:
"Az első etapok ismét az installációs körökről szóltak, amikor aerodinamikai adatokat gyűjtöttünk, különböző mérőműszereket helyeztünk el az autón. Sajnos értékes időt veszítettünk kisebb autóprobléma miatt, de sikerült a legfontosabb aerodinamikai teszteket elvégezni délelőtt. Nem sokkal azt követően, hogy megkezdtük a teljesítményt érintő munkát, Robin a hetes kanyarnál a kavicságyba csúszott, ezért kevesebb gyors kört tudott teljesíteni. Ebédszünet után Nico első tapasztalatait gyűjthette a 2012-es konstrukciójú abroncsokról, gumitesztet végzett a Pirelli számára."
Robin Frijns:
"Délelőtt ismét sok installációs kört teljesítettünk. Dél körül végre a teljesítménybeli munkát is megkezdtük. Az első kör után megváltoztattuk az autó beállítását. Ezt követően úgy éreztem, az autó nem volt annyira kiegyensúlyozott, mint korábban, kicsúsztam és a napot egy gyors körrel zártam."
Nico Hülkenberg:
"Jó fél napos munkát végeztem a pályán, 52 kört teljesítettem. Nem rossz ez kevesebb, mint három óra alatt. Az autó fejlesztései egészen pozitívek. Azonban nehéz összehasonlítani az itt teljesített versenyhétvégével a mai napot, mert az időjárás teljesen más volt. Ma sokkal melegebb idő fogadott minket és természetesen a gumik is mások. A Pirellinek végzett munka egészen sikeres volt. Jó érzéseim vannak. Várom már Magyarországot, hogy kiderüljön, mennyire versenyképesek vagyunk."
Holnap Kimiya Sato vezet egész nap és első alkalommal ülhet Formula-1-es autóba.
Frijns napja a kavicságyban ért véget
https://formula.hu/f1/2013/07/18/frijns-napja-a-kavicsagyban-ert-veget 2013-07-18 19:12:00 2013-07-18 19:12:00
A Fiatal Pilóták Tesztjének silverstone-i második napján a Sauber F1 Team teszt- és tartalékpilótája, Robin Frijns volt a pályán délelőtt. Frijns 17 kört teljesített, aerodinamikai tesztet végzett. Sajnos mivel a kavicságyba csúszott, napja a vártnál korábban véget ért. Délután a Sauber F1 Team pilótája, Nico Hülkenberg dolgozott. Hülkenberg az új specifikációjú abroncsokat tesztelte, melyek a Magyar Nagydíjtól kerülnek felhasználásra. A német pilóta 52 kört teljesített.