Red Bull - Renault
A Red Bull és a Renault az elmúlt három évben már megnyerték együtt az egyéni és a konstruktőri bajnoki címeket, amikre az idei szezonban is jó eséllyel pályáznak, így nem volt kérdés, hogy a gyümölcsöző együttműködést fenn is fogják tartani, így egészen az 2016-os szezonig szerződésük van, amit egyébként még 2011-ben írtak alá.
Ferrari - Ferrari
1950, az első Formula-1-es nagydíj óta a maranellói gárda saját maga tervezi az autóit és a motorjait, és ezen a legendás márka a jövőben sem fog változtatni.
McLaren - Mercedes
A McLaren még egy évig kitart a Mercedes mellett, jövőre is a németek motorjait és ERS rendszerét használják majd, 2015-ben azonban már a Honda erőforrásai és energia visszanyerő rendszerei dolgoznak majd a McLaren autóiban.
Lotus - ?
Bár még nem jelentették be a szerződést, de valószínű, hogy az enstone-i gárda jövőre is a Renault erőforrásait használja majd, hiszen a két cég együttműködése, igaz különböző formában, de 1995 óta töretlen.
Mercedes - Mercedes
A Ferrarihoz hasonlóan a Mercedes is gyári csapatnak számít, így a karosszériához hasonlóan a motorokat is házon belül építik. A Mercedesekbe így jövőre is a németek Brixworth-ben fejlesztett motorjai kerülnek majd be.
Force India - Mercedes
A Ferrarival kapcsolatos pletykák ellenére az indiai gárda nagyon korán, még a szezon elején bejelentette, hogy 2014-ben is a Mercedes erőforrásait használja majd, ami tulajdonképpen nyílt titok volt már, miután a szezon előtti teszteken a Ferrari támogatását élvező Jules Bianchi helyett a német Adrian Sutilt szerződtették az idei szezonra. A Force India a motorok mellett jövőre a Mercedes ERS rendszerét, sebességváltóját és hidraulikus rendszerét is megkapja.

Sauber - ?
A Sauber az elmúlt hónapokban komoly pénzügyi gondokkal küzdött, jövője azonban most úgy tűnik, az orosz befektetők érkezésével biztos lábakra került, így már csak véglegesíteni kell a 2014-es szezonra vonatkozó motorterveiket. A Ferrari ideális választásnak tűnne, a Sauber istálló és a maranellói gárda kapcsolata ugyanis hosszú múltra tekint vissza.
Williams - Mercedes
Úgy tűnik, hogy a Williams istállótól a Mercedeshez kerülő résztulajdonos, Toto Wolff kulcsszerepet játszott abban, hogy a Williams a Renault motorjainál valamivel olcsóbb Mercedes erőforrások mellett döntsön a 2014-es szezonra vonatkozólag.
Toro Rosso - Renault
A Red Bull tartalék csapatának számító Toro Rosso 2006 óta szerepel a Formula-1-ben az energiaitalosok védnöksége alatt, ez nem túl hosszú idő, a kis faenzai gárda azonban ezalatt már kétszer is motorgyártót váltott. A Cosworth után évekig a Ferrari motorjait használták, jövőre pedig a Red Bullhoz hasonlóan a Renault erőforrásait használják majd.
Caterham - ?
Bár még a Caterhamnél sem született hivatalos bejelentés a 2014-es erőforrást illetően, a maláj tulajdonban lévő kis angliai istálló sportkocsi gyártóként egy közös projekten dolgozik a Renault-val, így nagy valószínűség szerint 2014-ben is a Renault motorjai hajtják majd a Caterham csapat versenyautóit az F1-ben.
Marussia - Ferrari
Ahogyan azt már régóta pletykálták, a Marussia tegnap (július 16-án) be is jelentette, hogy a 2014-es szezonban a Ferrari erőforrásaira vált. Ez pedig egyben azt is jelentheti, hogy a Ferrari Pilóta Akadémiájában is tevékenykedő Jules Bianchi vezetheti majd a csapat egyik autóját a következő szezonban is.