A 43 éves McNish, aki az Audi csapat pilótájaként Tom Kristensen és Loïc Duval társaként idén ismét megnyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt, úgy véli, a 36 éves Webber nem csak élvezni fogja a Sportkocsi Világbajnokságot, de remek időpontban is csatlakozik a WEC-hez, ahol bizony minden esélye meglehet arra, hogy komoly sikereket érjen el.
"Nagyon jól ismerem Markot, sokat beszélt a versenyzésről, és úgy Malajzia körül nyilvánvaló volt, hogy már nem talál benne sok örömet, ezért engem nem lepett meg, hogy új lehetőség után néz" - nyilatkozta McNish a GPUpdate.net-nek. "Ha engem kérdezel, szerintem ez a jó időpont a számára a váltásra. Tudja, hogy a Formula-1-en kívül is nagy karrier és jó élet várhat rá, ő ennek nagyon is a tudatában van. Biztos vagyok benne, hogy tudott volna másik csapatot találni a Formula-1-ben, de ez visszalépés lett volna onnan, ahol most van. Másrészről azonban a WEC-ben nagyon csábító kilátás elé néz, ahol az Audi, a Porsche és a Toyota harcol majd a világbajnoki címért és a Le Mans-i 24 órás győzelméért."

McNish szerint Webber nem csak, hogy élvezni fogja az LMP1-es versenyautókat, de a váltás sem lesz megerőltető a számára. "Azt tudom mondani, hogy nincs kétségem afelől, hogy élvezni fogja az autók vezetését" - nyilatkozta McNish, aki 2002-ben egy évet maga is lehúzott a Formula-1-ben. "Az LMP1-es autók erősek, de a leszorítóerő és a tapadás miatt is könnyű váltani egy Formula-1-es autóról. A valóság az, hogy nagyon, de nagyon hasonlóak, nagyobb különbség mindössze a súlyban van. Láthatod azoktól a pilótáktól, akik váltottak, hogy mennyire könnyedén tudják vezetni az LMP1-es versenyautókat. De úgy gondolom, hogy a legfontosabb az, hogy újra mosoly üljön Mark arcára, és biztos vagyok benne, hogy jövőre a Sportkocsi Világbajnokság első futamán ez a mosoly meg is fog jelenni."
Formula-1-es karrierjét megelőzően Webber már kétszer is indult a Le Mans-i 24 órás versenyen a Mercedes-Benz csapat pilótájaként, először 1998-ban, abban az évben azonban a társa Bernd Schneider 19 kör után egy motorhiba miatt kiesett a versenyből, majd 1999-ben ekkor azonban a szabadedzéseken történt aerodinamikai okokra visszavezethető nagy sebességű bukások miatt, amiből kettő éppen Webberrel esett meg, a Mercedes visszalépett a versenytől.