DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap
Egyéb

Pink kollekció arca lett Lewis Hamilton

A hétszeres világbajnok a Valentino divatház új, Pink PP névre hallgató reklámkampányának frontembere a színésznő-énekesnő Zendaya mellett.

Lewis Hamilton kapcsolatát a divatszakmával felesleges ecsetelni: az F1-es élmenő korábban saját kollekciót is kiadott a Tommy Hilfiger márkával karöltve. Most egy másik divatházzal, a Valentinóval szövetkezett. A Valentino hagyományos színe a vörös, a 2022-es őszi Pink PP kollekció azonban kizárólag rózsaszínű, a kampányhoz készült fotókon Hamiltont és Zendayát ráadásul a ruhákkal megegyező színű háttér előtt fotózták.



A színárnyalatot a márka kreatív igazgatója, Pierpaolo Piccioli választotta ki. Így magyarázta, miért a rózsaszín került a középpontba: „Egy szín, merész, erős, mozgékony, extravagáns, egy szín összefoglal mindent, amit a divatban szeretek, és mindent, amit képviselni akarok: felszabadulás az megszokottól, tér, hogy magunk legyünk, az egyenlőség és szerelem hangos szimbóluma” – mondta a tervező a WWD szerint.

„Ugyanazért választottam Zendayát és Lewist a Pink PP-hez, amiért létrehoztam a színt: gyönyörű lelkek, akik hangjukat és tehetségüket arra használják, hogy egyesítsenek, befogadjanak, építsenek” – magyarázta a két reklámarc kiválasztását Piccioli.

Hamilton, akit Nicolas Kern fotózott egy (természetesen rózsaszín) festékesvödör mellett, mellyel a hátára tetovált „Still I Rise” feliratot mázolta a falra, első férfiként DI.VA lesz: a Valentino divatháznál ők képviselik a befogadást, a polgári jogokat és a sokszínűség támogatását.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: