DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő
Egyéb

Jön az új generációs Mitsubishi ASX

A Mitsubishi Motors ma ismertette az új generációs ASX hajtáslánc-kínálatát. A kifejezetten az európai piacra fejlesztett, modern motorok széles palettája megfelel a városi terepjárókkal szemben támasztott elvárásoknak, legyen szó akár az alacsony üzemanyag-fogyasztásról és károsanyag-kibocsátásról, akár az élvezetes teljesítményről.

A belépő szintet egy innovatív 1,0 literes, turbótöltésű benzinmotor jelenti, ami hatfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozik. 

Új Mitsubishi ASX



nagyobbteljesítményre vágyó vevők egy 1,3literes, közvetlen befecskendezéses turbómotort is

választhatnak hatfokozatú manuális vagy hétfokozatúkettős tengelykapcsolós automata sebességváltóval (7DCT). 

Az új generációs ASX lesz a Mitsubishielső olyan modellje, amely full hybrid(HEV) hajtással mutatkozik be Európában; az 1,6 literes benzinmotorhoz két elektromotor és egy automata sebességváltó kapcsolódik. 

Az autós hírek támogatója az Aquaprofit Zrt.

Aquaprofit_banner_728x90

kínálat csúcsán Plug-inHybrid (PHEV) változatáll. Az 1,6 literes benzinmotorkét elektromotor és egy 10,5 kWh teljesítményű akkumulátor összehangolásával megalkotott PHEV rendszer egyedülállónak számít a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség palettáján BSUV szegmensben, és az új generációs Mitsubishi ASX ezzel az Outlander PHEV ésaz Eclipse Cross PHEV nyomdokaiba lép. 

Az autó 2023 tavaszi bemutatása idején mindegyik hajtáslánc megjelenik, bár a kínálat piaconként változhat.

1.0MPI-T:háromhengeres, turbótöltésű, többpontos befecskendezéses benzinmotor:
o6 fokozatúmanuális sebességváltó.Teljesítmény: 91 LE.CO2:132-136g/km.

1.3DI-T:négyhengeres, turbótöltésű, közvetlen befecskendezéses benzinmotor:

o6 fokozatú manuális sebességváltó. Teljesítmény:140LE.CO2:130-134g/km.

o7fokozatú, kettős tengelykapcsolós sebességváltó(7DCT):Teljesítmény:158LE.
CO2:131-137g/km.

1.6Hybrid (HEV):1,6 literes benzinmotor, két elektromotor és egy 1,3 kWh
teljesítményű akkumulátor,automata sebességváltóhoz kapcsolva.

Teljesítmény(belsőégésű motor):145LE.CO2:107-113g/km.

1.6Plug-inHybrid(PHEV):két elektromotor és egy 10,5 kWh teljesítményű
akkumulátoregy 1,6 literes benzinmotorral és automata sebességváltóval párosítva.

Teljesítmény(belsőégésű motor):160LE.CO2:30-31g/km.

MEGJEGYZÉS: A teljesítmény és a CO2-kibocsátás mérése a WLTP-szabvány szerint történt;az adatok
tájékoztató jellegűek,a végleges értékek a homologizáció után várhatók.

 

Az új ASX a Renault-Nissan-MitsubishiSzövetség CMF-B padlólemezére épül, és a járművel a Renaultspanyolországi Valladollid üzeme gyártja majd. 

Frank Krol, a Mitsubishi Motors Europe elnök-vezérigazgatója elmondta: “Sokoldalú és modern hajtáslánc-kínálatával az új generációs ASX rendkívül versenyképes termék. Az európai BSUV szegmens vásárlói kifejezetten sokféle elvárást támasztanak, ezért nagyon fontos, hogy termékkínálatunk minden vevő igényeit hiánytalanul kielégítse. Ez egy sokoldalú SUV, olyan motorpalettával,amelyen egyaránt megtalálhatók a legmodernebb benzines, full hybrid és plug-in hybrid hajtások, így biztosak vagyunk benne, hogy az új ASX vásárlói elégedettek lesznek.”

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: