DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 18. hétfő
Egyéb

Can-Am Ryker 2021: Hölgyek előnyben

Minden elismerés és szimpátia a kanadai-osztrák BRP cégé, amely a legendás Rotax motorok és az ezekkel hajtott Can-Am Ryker extrém trike-ok gyártói.

Ők ugyanis talán az egyetlen olyan járműipari világcég, akik elismerik, kimondják, sőt kifejezetten reklámozzák azt, hogy különleges, futurisztikus – és nagyon jópofa – járművükkel, a Rykerrel világszerte a női vásárlókra hajtanak. Természetesen számos más olyan járműipari cég is van, amely termékeivel a női vásárlókra hajt – csak általában ezt azért nem szeretik bevallani, legfeljebb célozgatnak rá, esetleg sejtetik. Attól félnek ugyanis, hogy ha bevallják egy termékről, hogy azt nőknek szánják, akkor a legfizetőképesebb macsó társadalmakban azonnal és automatikusan elvesztik a férfi vásárlóikat.  

Ez persze nincs így, a világ ugyanis már régen megváltozott – csak ezt úgy tűnik egyedül a Can-Am értette meg…

Amikor ugyanis a Ryker forgalmazásával párhuzamosan még női mentorprogramot is indítanak és már korábbi, nagyobb és robosztusabb háromkerekűjüknek, a Spydernek is női márkanagykövetet választottak a vagány amerikai autóversenyző Danica Patric személyében, valójában nem azt üzenik, hogy ez valami férfiaknak nem való nőies cucc.

canAm2



A női vásárlók preferálása valójában nem feltétlenül a termék nőiességének bizonyítéka, hanem annak, hogy az adott cég tiszteli, becsüli és bátorítja a nőket a termékük használatára - nem mellesleg jól felfogott üzleti érdekből is....

Ha valaki alaposan szemügyre veszi a Can-Am Ryker-t – javasoljuk a magyar forgalmazó www.jetpower.hu vagy a gyártó https://www.brp-world.com/hu/hu/termekeink/can-am-kozuti-jarmuvek.html oldalait –, nem gondolnánk, hogy valami kifejezetten nőies, feminim formájú háromkerekű motor néz vissza ránk. A 2021-es Can-Am Ryker sokkal inkább futurisztikus, high-tech, kozmopolita és unisex jármű, amely dögösen tud állni egy férfinak, és szexin egy nőnek. A nőiség tehát valójában nem a jármű formájában, hanem a cég kommunikációjában van jelen – és ez kedves, szimpatikus és nagyon aranyos tőlük. Mindenfajta harcos feminizmus nélkül is könnyű belátni, hogy miután hosszú évtizedek – más összefüggésben még hosszabb évszázadok – óta azt halljuk, hogy egy nő mit miért ne csináljon, hordjon, mondjon, igenis jólesik amikor egy dögös, különc motorokat gyártó világcég fogja magát, megszólít minket és kicsit udvarol nekünk a vásárlásunk érdekében. Ráadásul végre egyszer nem úgy vetődik fel a kérdés, mint egy chopper, egy sportmotor vagy éppen egy nagy túraenduro esetében, hogy: jé, milyen különleges, hogy egy nő ül rajta. Hanem éppen ellenkezőleg: ha egy férfit látnak majd Can-Am Rykeren, akkor esetleg – végre egyszer – azt fogják mondani, hogy milyen különc ez a srác, hogy Rykerrel jár. 

Szóval a nőknek szánt Can-Am Rykert használó fiúkat nem nőiességgel, legfeljebb különcséggel fogják vádolni, amely – lássuk be – egyfajta szinonimája az egyéniségnek – szóval nem egy negatív jelző. 

Végül, de legkevésbe sem utolsósorban: a Can-Am Ryker választható hatszázas és kilencszázas – természetesen – Rotax-motorral és még a nagyobb, jobban felszerelt változat sem kerül sokkal többe tízezer eurónál, vagyis egy normál fizetés mellett elérhető és megvalósítható álom, vagány és bevállalós csajoknak – meg persze különc srácoknak egyaránt. 

Aki esetleg nem tud, vagy nem akar ennyi pénzt Rykerre költeni, egy néhány órás programot annak is megér, kilátogatni Dunaharasztiba, ahol megnyílt Magyarország – és talán az egész régió – első igazi, nagy BRP bemutatóterme, ahol a cég jet ski márkájától (Sea-Doo) a Can-Am quadjaiig, homokfutóiig, és persze az idei évre is továbbfejlesztett futurisztikus, különc háromkerekűig (Spyder és Ryker) minden megtekinthető - és sok minden ki is próbálható. 

Hölgyek pedig – természetesen – előnyben.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: